فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

خوشگذرانی در برف ها_دوسی رکسانا جون

1392/10/17 15:25
نویسنده : مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدم برفی خوشمزه و نرمم

املوزمون اینجوی شروع شدکه طبق روال هرروز شیل با عسل شمال خوردیم و بعدش صبحانه و با بهار، پرنیان و ممانش رفتیم برف بازی و عکس گرفتیم کنار آدم برفی که تو محوطه بود و گلوله برفی پرت کردیم و خوردیم هوا عالی بود آفتابیه آفتابی.

آش رشته هم بهشون ددم ببرن خونشون نوش جن کنن.

دوتایی با هم نوش جان کردیم و لالا کردی .بابایی از سر کار برگشت مامان جون و بابا جون آمدن و به همراه خانواده رکسانا رفتیم پارک کوهستانی کیان(البته پارکی در کار نیست در حد تابلو اه) ولی واقعا زیباس یکپارچه سفید و حسابی برف و شربت به لیمو خوردیم و عکس انداختیم.

خیلی خیلی سرد بود و شما و رکسانا و مامان جون تو ماشین نشستین.

رکسانا اینا اومدن خونمون و تا 22 موندن. آش رشته خوردین و درنهایت میوه و بازی های جور واجور از پزشک بازی تا دو چرخه سواری تو چادرمیرفتین و هر دو نقاشی کشیدین و سبک نقاشی هر دو تون تقریبا یکی بود و همون سبک بسیار معروف "خط خطی".

کمی peppa pig . اولین چیزی که از این دی وی دی آموختی صدای pig خیلی بامزه تکرار میکنی. و هر از گاهی هم وسایلو از رکسانا میگرفتی و اجازه دست زدن نداشت.

خسته شدی و به نسبت زود و 23 و اندی لالا کردی.

پاره تنم:به یاد داشته باش که مشکلات زندگی همواره و هر لحظه در پیش روی همه بندگان است و هیچگاه از آزمایش الهی  آسوده نخواهی باش، لحظه به لحظه خدا را به یاد داشته باش و از او کمک بخواه و... لطف خداوند نامتناهی ست و...خودت هم بسیار همت کن و چون کوه اسوار باش و مقاوم و بر ناهمواری های زندگی چیره شو و از زندگی و عمرت لذت ببر و توشه اخرتت را پر بار کن.

 

هفدهم دی ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)