فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

مادر همیشه سحر خیز

1392/7/13 16:14
نویسنده : مامان
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرغ خوش آوازم

سلام دختر ستودنی ام

 عزیزم ساعت 6 بامداد از خواب برخاستم( میدونستم وقتی بیدار شی دیگه اجازه هیچ کاری نمیدی) و دس به کار شدم و پلو میگو و سالاد آماده کردم و 5_6 عدد زیتون واست تو ظرف کنار گذاشتم (چون عاشق زیتونی و اگه شیششو ببینی ترتیب همشو میدی. معمولا پس از اتمام غذات چن تا بهت میدم)

-در همون حین بیدار شدی و گریه، سرجات هرکاری کردم نخوابیدی، تو خونه راه رفتم شما هم تو بغلم تا اینکه خوابت برد و به ادامه کارها رسیدم_

عقربه کوچیکه از 8 گذشت و بزرگه به 6 نرسیده بود که بیدار شدی و کلی با هم سلام و صبح بخیر و کمی بیبی ها رو از تی وی بهت نشون دادم  و رفتیم سراغ صبحانه، خامه و نون خوردی و کمی بهت دادم و

 کمی نون ریز ریز کردیم واسه گنجشک ها بردیم(امروز تو تی وی گنجشک دیدیم، بهت گفتم: این گنجشک اشی مشی اه خوشت اومد و دایم میگی: اشی مشی) 

و شیر عسل آماده کردم نخوردی بردم تو محوطه بهت دادم و گفتم: بریم خونه هستی یا ملیکا یا مهسا یاآراد؟؟؟یا؟؟؟ ...

گفتی:" نه آقا مصطفی بریم"

آخه از دیشب بهت قول خونه آقا مصطفی رو داده بودم

و از ساعت 10 بهانه گیری شروع شد بابایی بیاد و...همون موقع رفتیم خونشون  تا تقریبا 13 خیلی بهت خوش گذشت انار خوردی و با مصطفی کوچولو و اسباب بازی هاش بازی کردی

 تا اومدیم پرنیا اومد که واسش برنامه واتس آپ رو گوشیش بریزم. کتاب " موفرفری بابا" آوردی و شروع کردی به توصیف تصاویر

"این زنبوره عسل داره، میخوریم و...و کلمات من در آوری"

بعد از صرف غذا تو بغلم گذاشتمت باهات صحبت کردم پلکت سنگین شد و به خواب رفتی

عزیزم این روزها درغم از دست دادن می می جونت همش بهم میگی:" بغلم میکنی؟"

منم میگفتم:" آره چرا نکنم، من دخترمو دوست دارم و...

ظاهرا میخواستی خلا حاصله رو با بغل جبران کنی و بغل برات آرامش بود. امروز تصمیم گرفتم خودم این پیشنهادو بهت بدم و در طول روز تا میتونم بهت بگم میای بغلم، دوست دارم بغلت کنم و...

این کارو کردم عجیب تاثیری داشت روزهای بعد حتما ادامشو مینویسم

 سیزدهم مهر ماه

به امید اینکه این مرحله جدایی از شیرت نیز سریع تر تمام شه و زودتر آروم شی و به نبودش عادت کنی

منم سعی خودمو میکنم.

به نظر من جدایی از شیرو باید به دو طریق برای کودک پر کرد

 1 تغذیه کامل و منظم تر از قبل، حاوی کلسیم ، پروتیین و...(بالاخره شیر حذف شده باید حجم و کیفیت غذای کودک تغییر کند)

2 از لحاظ عاطفی، این موضوع بسیار حایز اهمیته باید ازطریق ابراز محبت بیشتر توسط افراد صمیمی، مخصوصا مخصوصا مادر درصدد جبران محبته از دست دادن می می جونی باشیم چون شیر مادر علاوه بر جنبه تغذیه، جنبه روانی هم دارد و مخصوصا در اواخر دوسالگی جنبه آرامش بخشش پررنگ تر از جنبه تغذیه ایش دارد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)