فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

چن نکته

1392/7/19 8:28
نویسنده : مامان
340 بازدید
اشتراک گذاری

چن روزه که مجدا رژ لب ها را به دراور برگردوندم. قبلا گفته بودم به علت تقاضای مداومت مجبور به انتقالشون به جای دور از دیدت شده بودم. ضمن اینکه برات توضیح دادم که خانوما رژ لب میزنن و یادش بخیر قدیمترا  تو هم میگفتی:خانوما رو لب میزنن. هر چند بسیار مخالفم که در این سنین اصلا نیازی نیست با این وسایل آشنا بشی و نام و کاربردشون را بدانی. ذهنتو باید درگیر بازی و اسباب بازی باشه

این روزا معنی حرفامونو بهتر از قبل درک میکنی: کلمه پول بکار میبری و دزد(هر چند مطمینم معنی واقعی اش رو نمیدونی) و... و باید مصمم تر از قبل از جمع های بزرگتر ها و بحث هاشون جدات کنم اصلا دوست ندارم تو این سن ذهنت به این سمت ها بره حتی یه ذره بایدشاد باشی  و بازی کنی از بزرگترها هم به صورت جدی میگم که حرف ترس و دزدی و مرگ و هر چیز منفی دلیل ناره باهات صحبت کنند این همه جملات مثبت وشاد و مفید چه لزومی داره

کیسه های مامان دوزی که با کیسه برنج و نخ قیطونی واسه هوشچینت درست کرده بودم آماده بهره برداری شد. دوست دارم مهره ها هر کدوم جداگونه نگهداری بشن 

پنج شنبه ١٨ مهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)