فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

پیشرفت های نی نی گلم

1390/9/2 14:17
نویسنده : مامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم از کارهای جدیدت واست بگم که روز به روز جذاب تر میشی و خودتو بیشتر تو دلمون جا میکنی

خدا رو هزار با شکر خندهات نسبت به قبل خیلی بیشتر شده

مروری به قبل که میکنم اوایل فقط اه اه(با کسره) میگفتی و بعدش تبدیل به غغغغ ،اغغ ،گگگ کوتاه و آروم شد ولی الان اغغغو و گگگ و... با صدای بلند تر میگی و با جیغ که همراه بشه دل آدمو میبره معمولا آواز خواندن دو بار در روز وقتی که بیدار و سرحال هستی اتفاق میافته اگه دست به لبت بزنیم بلندتر نغمه سرایی میکنی

 دختر باهوشم 3 تا کتاب تقویت هوشتم چند روزه که شروع کردم بهت نشون میدم جالبه بدونی که بیشتر از هر اسباب بازی و جغجغی رنگی ای نگاه و سپس دنبال میکنی واقعا کتاب های مناسبیه

دختر کنجکاوم وقتی بغل من،بابایی و یا مامان فریده هستی همه جای خونه رو بهت نشون میدیم سر تو همانند

،که سرشو از لاک در آورده صاف میگیری و به اطراف عمیقتر از قبل می نگری به قول بابایی میخوای همه چیزو خوب نگاه کنی و لوح سفید ذهنتو پر کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علي
10 آذر 90 13:57
آفرين به دختر باهوشم . خيلي دوست دارم فاطمه مي دونستييييييييييييي؟ باريكلا به اين مامان خوش ذوق و هنرمندت
خاله عاطفه
17 آذر 90 10:15
نازدانه ی خاله وقتی بابا امینت ماموریت کاری میره مطمینا تو ومامان جونت دلتون براش تنگ میشه و ناراحت هستید اما من و خاله ها و مامان وبابابزرگت خیلی خوشحال میشیم چون میتونیم زمان بیشتری با هم بگذرونیم. امیدوارم همیشه سایه پدرو مادرت بالای سرت مستدام باشه. برای گل کوچکم
خاله بهار
13 دی 90 19:45
تو واقعا نی نی دوستمی؟خیلی با مزس.کلی بهت حسودی کردم مامان فاطمه

به جای حسادت برو سر خونه زندگیت بعدشم بچه داری
مفهومه دوسی

زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 13:34
کاش اسم کتاب و وسایلی که تو هر سنی برا فاطمه عزیزم استفاده کردی رو بنویسی میشه؟
اونوقت من و خیلیهای دیگه میتونیم بیشتر از مطالب خوبت و تجربیاتت استفاده کنیم به هر حال شما به روز ترید تا ما که بچه اولمون ده سال پیش دنیا اومده اگه لطف کنی بیای وبلاگم و برام بنویسی ممنون میشم

به روی دیده دوست خوبم.ان شالله که محمد پارسا جان نیز خوب رشد میکنه و سالم و تندرست میمونه تا همیشه
گلم من بیشتر از اینترنت کمک میگیرم راجع به تغذیه،خواب،دل درد...کودکان سرچ میکنم شما هم میتونید از این کار کمک بگیرید.ماهیانه میتونید مجله شهرزاد تهیه و مطالعه کنید.به اسباب بازی فروشی های معتبر و بزرگ در سطح شهرتون سر بزنید و وسایل کمک آموزشی مناسب هر سن کودک دلبندتون را خریداری کنید و خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر میزنید امیدوارم مطالب مفید بوده باشه.بازم سوالی بود من در خدمتم.همیشه سعی کردم تمام جزییات در وبلاگ بنویسم.چشم بازم بهتر مینویسم.
به امید دیدن مجذ شما دوست خوبم