فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

هجدهم

1392/6/18 14:00
نویسنده : مامان
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

عزیزم دیشب نیمه های شب بود که بیدار شدی ونشستی و گریه کردی

آخرش اومدی رو بدنم و نازخوابت برد. صبح ساعت ٧ و اندی از خواب پریدم و رفتم صبحانه عدسی و ناهار ماهی پلو واست آماده کردم بعدش دوش گرفتم که دیدم بیدار شدی و اومدی در حمام. عدسی گذاشتم جلوت کمی خوردی و راهی مهد شدیم تو راه گریه که بابا امین بیاد، چون دیروز با بابا رفتیم فکر کردی هرروزبابا میتونه بیاد

تو مهد گذاشتمت ولی پیش خاله آتایی آروم نشدی و صدای گریت تا کوچه میومد. منم برگشتم و تا ساعت ١ و اندی با هم موندیم سفره پهن کردن در کنار بچه ها کمی ماهی با دست خوردی بقیه رو خودم بهت دادم

با خاله آتایی رفتی خونشون دلت تنگ اومده بود و همش میگفتی بریم خونه مامان جون نریم خونمون. در مجتمع گریه کردی  که نمیام تو خونه و با من خداحافظی کردی خیلی راحت و رفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روانشناس
18 شهریور 92 16:38
دوست عزیز پروژه از شیرگرفتن رو چکار کردی؟ باید کاری کنی که کودک خودش دیگه تمایلی به شیرخوردن نداشته باشه ... زردچوبه رو امتحان کن . فقط همین ... موفق باشی

آره عزیزم خودم هم دقیقا به همین نتیجه رسیدم و فهمیدم که باید حتما باید چیزی بزنم که بدش بیاد زردچوبه ردم خورد شربت استامسنوفن زدم خورد مجبور به صبر تل
خ شدم بازم خورد و... اما کم کم بدش آمد
مامان فرنيا
19 شهریور 92 8:09
افرين فاطمه گلي داره ياد ميگيره بدون شير بخوابه


ممنون
مامان كيان
22 شهریور 92 8:37
عزيزم رسيدن بخير اميدوارم مسافرت بهتون خوش گذشته باشه ،در مورد اطلاعاتي كه بهم دادي سپاسگزارم ،در مورد شير گرفتن من كيان رو تدريجي از شير گرفتم يعني تعداد دفعات رو كم ميكردم دو ماه درگير بودم ولي اصلا اذيت نشد انشاالله فاطمه جان اين مرحله رو هم به سلامت پشت سر ميذاره . [h
ممنون دوست خوبم
مامان صدف
8 مهر 92 10:14
بچه ها باید از 6 ماهگی برن مهد. اگه دیرتر برن خیلی بد به مهد کودک عادت میکنن. دعا میکنم هر چه زودتر دختر نازت آرامش بگیره و اونجا رو مثل خونهء خودش بدونه


سلام عزیزم دوست خوبم کاملا موافقم با حرفت اما من فقط سه جلسه بردمش تو مهد پیش خالش و اصلا اصلا نمسیتونم خودمو راضی کنم که از الان بزارمش مهد چون خودم تو خونه همه آموزشها رو انجام میدم و همه بازی ها و به بهداشت و تغذیشم میرسم فقط مشکل تنهایی داره که دارم با بچه های همسایه سرگرمش میکنم
ممنون از اینکه سر میزنی عزیزم