فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

عزاداری با فاطمه

1390/9/11 10:09
نویسنده : مامان
700 بازدید
اشتراک گذاری

کــربلا کــربلا  کــربلا  اللهم ارزقنا

امسال هم توفیق عزاداری نصیبم شد اما بیشتر میتونستم رباب درک کنم و به یاد شیرخواره امام حسین (ع) باشم چون خودم مادر شدم. دخترم این روزها به یاد علی اصغر گلوتو میبوسم و برات لالایی میخونم

اولین جمعه محرم مصادف با یازدهم آذر به حرم مطهر شاه چراغ (ع) جهت شرکت در همایش شیرخوارگان حسینی رفتیم و در اونجا همه ازت عکس میگرفتن

ناگفته نمونه که فاطمه کوچولوی ما در مراسم  همدرد علی اصغر (ع) شده بود و اصلا تا پایان همایش شیر نخورد

الهی فدای دخترم بشم که در سه ماهگی در عزاداری امام حسین شرکت کرد

  عزیزم اولین غذایی که با انگشتم بهت چشاندم خورشت قیمه امام حسین بود

راستی دختر گلم وقتی متولد شدی در بیمارستان کامتو با آب زمزم و تربت امام حسین باز کردیم

الهی که ائمه نگهدار شما و همه نی نی ها باشن

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاطره مامان بردیا
21 آذر 90 21:09
چه عکسای قشنگی.. من شما رو لینک کردم..