فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

عکسهای خانم کوچولو

1390/9/17 23:32
نویسنده : مامان
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه زیبایم

دختر نازم این عکسو قبل از رفتن به مجتمع تجاری آفتاب از شما انداختم امیدوارم مورد پسندت قرار بگیره

یه وقت سردت نشه عروسکم؟؟؟؟

دخترم این لباس که تنته، یکی دیگه از شاهکار های مامان هنرمندمه، امیدوارم بزرگ بشی و قدر مامان جونتو بدونی، خیلی وقت گذاشته و با حوصله به عشق نوه اش بافته

اینم خاله مریم  واست گرفت ،ممنون خاله جونم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله جون فاطمه
9 دی 90 0:55
عزیزکم دیشب که سرما خورده بودم اجازه نداشتم بیام پیشت.اما من یواشکی درو باز میکردم و صدای زیبا و چهره ی زیباترت رو نگاه میکردم.اما امروز خوب شدم خدا رو شکر که تونستم تو بغلم نگهت دارم و بات بازی کنم