فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

آخرین پنج شنبه پاییزی

1390/9/24 19:54
نویسنده : مامان
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز رفتیم پاساز آزادی واسه بابایی کاموا بگیرم شال ببافم در حالی که همه مشغول دیدن کامواها بودن بابایی صدام زد، گفت: ببین وروجک www.smilehaa.orgداره چی میبینه

دیدم شما هم وقتو غنیمت شمردی و به عروسک هایی که از طبقه بالا آویزان بودن نگاه می کنی الهی فداش بشم من 

بعدش تو ماشین مثل روزهای اول تولدت دست کوچولوتو زیر چونت گذاشتی و ناز لالا کردی

کوچولوی نازم عمه مینا همش میگه چاله های پشت دستای فاطمه رو ببوس. بار اول کلی گشتم تا پیداشون کردم عکسشو واست میذارم که خودتم چاله هاتو ببینی چقد نازه

 

خدا جونم به خاطر تمام لحظات قشنگم با فاطمه ازت ممنون و سپاسگزارمOrkut Scraps - Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدف
28 آذر 90 8:41
بخواب که لذت خوابیدن مال شماهاست. خوابای خشگل ببینی مامانی
مامان سانای
28 آذر 90 8:45
فاطمه جان ماشالله اینجا هم جگره


سلیمه
28 آذر 90 11:52
وااای من می میرم واسه اون چاله پشت دستات فاطمه . حالا خوبه که عمه مینا به بوس راضی میشه من که تا دندون نگیرم حال نمی کنم. فکر کن علی و ضحی از دست من چی می کشن....خدا رو شکر کن که فاطمه دم دست من نیست و الا می خوردمش

ممنون خاله سلیمه جون
خاله عاطی
1 دی 90 22:37
خانم خوشگلم که اینقده نازمیخوابی میخواستم بهت بگم که نه فقط خوابیدنت نازه و دلبری میکنه شما همه کارات هوش رااز مامیبره مثلاچندشب پیش که خونه مابودی وقتی چونه هاتو لمس میکردم اینقده ذوق میکردی ونازجیغ میکشیدی که همه دوست داشتن درسته قورتت بدن. فدات شم نانازی