فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

عکس های آتلیه

1390/12/15 13:14
نویسنده : مامان
1,946 بازدید
اشتراک گذاری

گلم این سه عکس مربوط به پنج ماه و هشت روزگیته

عکسهات زیاد بودن، من و بابایی این سه عکسو برای آلبومت پسندیدیم

 

 

این عکسها رو به ترتیبی که دوستشون دارم گذاشتم، تمام دوستانی که لطف دارن و پیام میذارن مثل خودم عکس اولی رو بیشتر دوست داشتند

یکی از عکسهای که سه تایی باهم انداختیمو قاب کردیم تو اون عکس خندیدی دندونای خرگوشیتم مشخص شده

گرفته شده در ٤/١٢/١٣٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان علی
15 اسفند 90 22:31
عزیزم چه ماه شده خیلی خیلی خوشگل شده عاشق عکس اولیش شدم. هزار ماشالله حتما واسش اسفنددود کن. راستی مامانش نشوندیش یا حقه های عکس و فتو شاپه؟ منظورم محو کردن فضای پشت سر و یا احتمالا پرسوناژها؟ بازم بوس

سلام گلم لطف دارس خودمم عاشق عکس حریرشم
عزیزم نشوندمش و با دستم از تو لباس گرفتمش که دستم معلوم نباشه شما هم به نظرم بهتره وقتی که علی جون خوب تونست بشینه ببریدش عکس دمر یادت نره چند دست لباس و اسباب بازی و ...خودت که حسابی خوش صلیقه ای اگه خودت ایده بدی کارت اون جوری میشه که میخوای...
مامان علی
15 اسفند 90 22:36
مث فرشته ها شده عزیزم
خاله بهار
16 اسفند 90 0:16
عکس اتلیه با پارچه سفیده خیلی بامزس.



مرسی خاله بهاره جونم مامانمم این عکسرو بیشتر از همه دوست داره
ممنونم که سر میزنی
سحرمامان آمیتیس
16 اسفند 90 17:21
سلام دوستم ماشالله چقدرنازشده چه عکس های خوشگلی مبارک باشه خاله
سلیمه
17 اسفند 90 21:50
جو... جوی بلا

تی... تیا طلا

من... پخش و پلا

بی... بریم بالا
(لطفا با لهجه و صدای مسخره "آرش" خوانده نشود )
بیا نزدیک... دختر شیک
مرسی خاله جون اتفاقا منم به ترتیبی که دوستشون دارم گذاشتم


حیلی خوشگل شدییییییییییییییی ... اولی رو بیشتر دوسش دارم





سلیمه
17 اسفند 90 21:59
جـــــــــو ...جوی بلا جــــی... جیگرطلا در ضمن موهای مجعد فاطمه رو بامزه تر و تو دل برو تر میکنه ... من عاشق موهای فرفری(نه وزوزی) ام
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 18:30
سلام فدای این دخمل ناز بشم من که مثل ماه میمونه خیلی قشنگه عکساش
مامان سانای
21 اسفند 90 15:12
جگر چه عکسایی اسپند یادت نره
مامان فرنيا
22 اسفند 90 9:22
واي چه دختر نازي شده ماشالله و چه عكسهاي خوشگلي شدن بخصوص ان كه لباس بافتني پوشيده
مامانی درسا
23 اسفند 90 14:40
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
مامان پسر خرداد
25 اسفند 90 13:13
وای چه ناز شده بود دخملی ما خدا حفظش کنه. پیشاپیش سال نو رو به تو و فاطمه نازم تبریک میگم .صد سال به سالها عزیزم.
نی نی های حاجی - مامان زهرا
25 اسفند 90 14:05
مامان فاطمه چه دختر نازی دارید
عکس اول خیلی قشنگ شده توش اصلا به نظر نمی یاد زهرا 5 ماهه است
ولی تو بقیه مشخصه که 5 ماهشه


سلام ممنونم عزیزم لطف دارید به نظرخودمم اینعکس اولی عالی شده
راستی اسم دخترم فاطمه است نه زهرا.بازم ازتون متشکرم
مامانی درسا
26 اسفند 90 20:46
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال ۹۱ مبارک
دایی
16 فروردین 91 0:05
اتفاقا عکس دومی جالبتره


انسانها نظرات متفاوتی دارند دایی جون