فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

عیدی های سال 1391 فاطمه کوچولو

1391/1/24 17:28
نویسنده : مامان
1,628 بازدید
اشتراک گذاری

      فاطمه جون

   بهار یک نقطه دارد

                                            نقطه آغاز بهار زندگیت بی انتها باد

مامان جون فریده این ظرف مسی واست گرفته که توش برات غذاهای سالم درست کنم

 

خاله فاطمه جون زحمت کشیدن این پیراهن شیک از گناوه واست گرفته

 

تلفن موزیکال، هدیه از طرف دایی رحمت (دایی مامانی) که دیلم واست گرفته

 

 گل سر از طرف همکار بابایی

 

 اینها هدایایی بودن که قبل از شروع سال جدید دریافت کردی،مبارک باشه دختر نازم

 

لباس زیبایی که خالجان(خاله مامان) زحمت کشیدن

 

ست بلوز دامن که عمه مینا جون زحمت کشیده

 

از طرف بابا جون مهربون

 

من و بابایی هم یه روز با این پول واست این میل زیبارو گرفتیم که به شادی بپوشی و بعدشم یادگاری بمونه

از همه عزیزانم که همیشه به من و همسرم لطف دارن کمال تشکر دارم برایشان تندرستی و شادی آرزومندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 13:36
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .
دایی
15 فروردین 91 23:52
فاطمه ببخشید یه تلفن بهت هدیه دادم قبولش کن نیت دارم آینده هدیه بهتر بهت بدم اگه خدا صلاح بدونه وموفق بشم سال نو مبارک





متشکرم دایی جون
دایی
16 فروردین 91 0:02
یادش بخیر دایی حاج عبد الرضا بمن دوتومن عیدی میداد به دخترا یک تومن انشال اولاد بعدی پسر شد کمش نکنیها