فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

دوشنبه آخرین روز سال 90

1390/12/29 12:37
نویسنده : مامان
835 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واست سوپ ماهیچه گوسفند، کدو و ماکارنی درست کردم

سوپ بدون ادویه و نمک و رب گوجه فرنگی برات طبخ می کنم البته برخی از روزها بی میلی نشون میدی ولی من سعی خودمو تو غذا دادن میکنم و دوباره روز بعد با حوصله برات میپزم امیدوارم کمبود وزنت جبران شه

دیروز تا حالا خیلی سخت گذشته، دائم باید دارو مصرف کنی حالت خیلی بد شده، صدات خروسی شده، ان شالله که زودتر بهبودی حاصل شه

امروز دارم ادامه کارهای هفت سینو انجام میدم  دختر گلم هر سال وسایل هفت سین میگیرم و خودم تزیین میکنم امیدوارم سالهای آتی شما بزرگ شی و با هم پهن کنیم

 عکسهای سفره های عید سال های قبلو تو ادامه مطلب برات میذارم

 عکس هفت سین سال ١٣٨٧ پیدا نکردم به محض یافتن میزارم

نوروز ١٣٨٨

 سال١٣٨٩

 سال ١٣٩٠ در حالی که تو دلم  در حال ورجه ورجه بودی

ولی هفت سین سال آینده یعنی سال١٣٩١ از همه سال های گذشته زیباتره چون فاطمه گل حضور داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)