فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

بهداشت هفت ماهگی

1391/1/26 7:05
نویسنده : مامان
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام صدتا سلام

امروز نوبت بهداشت داشتی این اولین باری بود که بدون استرس بودیم چون واکسن نداشتی فقط واسه چکاب میرفتیم

با فاطمه (نوه خاله مامان جون) که مهمانمون بود،بردیمتون که خدا رو شکر همه چیزت عالی بود و از خودم احساس رضایت داشتم چونکه از یکی، دو ماه گذشته تمام سعی خودمو کردم که انواع غذاهای مقوی و سالم برات درست کنم که خوب رشد کنی که بحمدلله چنین شد و نتیجه تلاش و زحمتمو دیدم.

صبح زود پاشدم و سرتو با حوصله و آروم آروم شونه زدم و چرب کردم چون دوباره حسابی شوره زده بود. آخه موهای پرپشت داشتن این چیزا هم داره بعدش رفتیم خونه مامان جون حمامت دادیم.عافیت باشه تمیزکم

این روزها واسه دوتاتون سوپ و حریره بادام درست میکنم

ناگفته نماند که طی مطالعاتی که تو دوران بارداری داشتم الان گاید تمام اطرافیان شدم و دستورالعمل غذایی،بهداشتی و بچه داری و ... به همشون میدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)