فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

شروع دد گفتن

1391/1/6 7:18
نویسنده : مامان
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر موسیقی زندگیم

فسقلی بالاخره من و بابایی هم تو مریضیت شریک کردی؟؟؟ نگفتی کی ازت مراقبت کنه!!!!!

امروز صبح باباجون اومد دنبالمون و ما رو برد خونشون تا مامان جون ازت مراقبت کنه، سرماخوردگیم خیلی شدید بود و ماسک میزدم و فقط موقع شیر طرفت میومدم دلم برای بوسه های آبدار تنگ اومده بود

موهات خیلی خیلی بلند شده بود خاله مریم ترتیب شو داد، برات پیش بند بست و آرایشت کرد ولی به جلو موهات که رسید شروع کردی به خوردن مو مجبور به رها کردن کار شد

 مامانجون و خاله عاطفه زحمت(هیجدهمین حمام) اولین حمام بهاریتو کشیدن خیلی تمیز و خوردنی شدی حیف که سرماخوردم

همینجور که کنار بخاری دراز کشیده بودم و خواب و بیدار بودم صدای داداشیمو می شنیدم که داره بهت دددد(با فتحه )یاد میده که یهو شنیدم که داری جواب میدی متعجب شدم باور نکردم بعد دیدم داره دنبال دوربین میگرده که صداتو ضبط کنه الهی فدای دخملکم بشم که خیلی زود به محرک ها پاسخ میده و باهوش و زرنگه

شب عمه مینا و مامانجون فریده به دیدنمون اومدن،شرط ادب این بود که ما به خدمتشون برسیم ولی خدا گواهه که خیلی حالم بد بود

این لباس کلاهدار نازو مامان فریده از مشهد واسه نوه گلش تبرک کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)