فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

فردای سیزده بدر

1391/1/14 16:38
نویسنده : مامان
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دخترم ،یار و یاورم

دیشب بابایی دستهای پر مهرش را به سرت می کشید و در گوشت نجوا می کرد

که دختر گلم درسته که به بودن در کنار هم عادت کردیم ولی از فردا باید برم سر کار، شما و مامانی مراقب همدیگه باشید و ...

آخه میدونی دو ماه اخیر بابایی اکثر روزا کنارمون بود و خوش می گذروندیم

امروز ساعت 8 از خواب پاشدی و یه کوچولو حریره بادام  نوش جان کردی

نازنینم این روزها موقع خوردن غذا تو صندلیت می شونمت و با اسباب بازیهات مشغولت میکنم و تا دهنتو باز می کنی که اسباب بازی بخوری،قاشق غذا میره تو دهانت.مرتب باید یه سری اسباب بازیهای جدید بیارم تا برات تازگی داشته باشه و مشغول خوردنت کنم

بعدش بردمت تو محوطه چرخ و فلک بازی و خوابت برد، یه بارم ساعت 15 بعد از ناهار بردمت بیرون و لالا کردی آخه از توخونه موندن خسته میشی دوست داری ببرمت بیرون. عصرم ساعت 18 به مدت یه ساعت با بابا امین بردیمت باغ جنت قدم زدیم

خدارو هزاران بار شکر، گوش شیطون کر سال جدید خوابت تنظیم شده و شبها زود می خوابی

بعد از شش ماه بالاخره ساعت خوابت از ١ و ٢ بامداد به ٩_١٠ شب رسید، نیمه شبهایی رو باهم بیدار گذروندیم بعضی از شبها به بازی سپری شد و گاهی هم گریه، بابایی هم اکثر شبها کمکم تابت میداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی
20 فروردین 91 11:26
وای عزیزم چقدر پست گذاشتی توی این مدتی که من نیومدم کی وقت کنم همه رو بخونم چقدر ملوس شده دخمل توی این عکسا مامانییی. راستی عزیزم می تونی به سوپش یه مقدار کم ماست کم چرب اضافه کنی به عنوان چاشنی . آخه خودت حق بده به این طفلی ها خودت می تونی سوپ بی نمک بدون ادویه بخوری بعدا میام سرفرصت همه پستهاتو می خونم . گلم رو می بوسم


سلام نمک نمیزنم چونمیخوام عادت کنه آخه من و باباش هم به غذای کم نمک عادت داریم.علی ببوس
مامان علی
20 فروردین 91 11:28
راستی یه خصوصی برات گذاشته بودم به اندازه یه طومار در مورد کامنتی که برام گذاشته بودی توی پست خاکستری یه عالمه نوشتم و پرید بعدا دوباره می نویسم برات....
همه روزت بهاری


سلام عزیزم منتظرم دوباره بذاری
مامان پسر خرداد
27 فروردین 91 10:20
الهی یه عالمه بوس


thanks
مامان علی
4 اردیبهشت 91 10:23
من هم به علی همه چیو بدون نمک و بدون ادویه میدم . ماست رو برای چاشنی و مزه دارکردنش اضافه می کنم یا چند قطره آبلیمو یا آلو.ماهم خانوادگی به غذای کم نمک عادت داریم . پایدار باشی گلم


سلام عزیزم مرسی از این همه لطف.ای شیطون به علی بدون ادویه و نمک میدی بعد منو تشویق میکنی که ...چون عدس و گوشت ماهیچه بهش میدم نمیتونم بهش ماست اضافه کنم به خاطر آهن...
آبلیمو هم خالش به شدت نفی میکنه گفتاردرمانگره میگه گفتارو به تاخیر مینداره.بازم ازت ممنونم که
برات مهمه وسر میزنی