فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

در دامان طبیعت ...

1391/1/19 23:26
نویسنده : مامان
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واست سوپ با مرغ محلی درست کردم و چون حجم غذاتو کمتر کردم  کامل نوش جان کردی اینجوری دیگه خوشحالم که غذاتو کامل خوردی

دیروز با مامان جون فریده رفتیم پیک نیک پس کوهک،هوا عالی بود و نیمه ابری و خیلی بهت خوش گذشت جای همه دوستان خالی

ادامه مطلب منتظر شماس

 حریره بادام تو طبیعت می چسبه مگه نه؟

امامزاده ای اونجا بود و دختر عزیزم برا همتون دعاهای خوب کرده

جوجه کباب آقا امین خیلی خوشمزس.جاتون سبز

بعدش رفتیم روستای چرمکان واسه دختر نازم مرغ محلی گرفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی
3 اردیبهشت 91 18:55
عجب جای قشنگ و با صفایی چه هوای پاکی دل آدمو پرواز میده یه جورایی !!!!همیشه به گردش فاطمه تپل مپلمو ببوس لطفا راستی من یادمه چنتا نظر دیگه هم توی پستای قبل گذاشتم همون روزی که نظر پست حج رو گذاشتم پس نظرای من کوووووووش یالا نی نی وبلاگ خان نظرامو تخ کن


سلام بله نظراتون هستش وقت نداشتم که تایید کنم علی آقارو ببوس سر فرصت همه رو تایید میکنم