فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

قطار میگه دودو چی چی

1391/3/18 16:10
نویسنده : مامان
725 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بردیمت پارک شقایق، کنار چرخ و فلک ایستادیم بچه ها  جیغ میزدن و شما هم با هاشون همصدا شدی و ابراز وجود میکردی ولی متاسفانه نمیتونستم سوارت کنم به جاش باهم سوار قطار شدیم خیلی معصومانه، آروم نشستی و قطارم دودوچی چی کنان دور میزد و دور میزد نه یه دور نه دو دور بلکه هفت هشت دور، خیلی بهت خوش گذشت نشونش این بود تا اومدیم خونه راحت و بی سر و صداخوابت برد

 اینم شورتکی که خاله جون مریم زحمت کشیده

عکس

پرنسسم یاد گرفتی وقتی چیزی که دست گرفتی رو بهت میگیم بده، میزاری تو دستمون ولی دلت نمیاد بدی فقط دستتو دراز میکنی به منظور دادن. یا وقتی داری چیزی میل میکنی میگیم: بده بخوریم ،دست کوچولوتو به سمت دهانمون می آری الهی فدای دختز دست و دلبازم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
20 خرداد 91 14:40
سلام عزیزم انشاالله همیشه شاد و خوشحال یاشین دختر گلت رو ببوس امیدوارم همیشه خوشی هاش رو ببینی
مامان محمد و ساقی
20 خرداد 91 20:18
سلام.آخ جون قطارسواری.من برعکس بچه هام عاشق قطارم. همیشه خوش باشی گلم.
مامان صدف
21 خرداد 91 9:22
سلام عزیزم.
خیلی وقت بود به وبلاگ دختر نازت سر نزده بودم. ماشالله چقدر بزرگ شده. از طرف من ببوسیدش.


متشکرم عزیزم
مامان سپهر
21 خرداد 91 14:13
مرسی از سایتهای خوبی که توی وبلاگتون گذاشته بودید خیلی کمکم کرد خدا دختر ناز تون رو حفظ کنه
مامانی فری
22 خرداد 91 10:13
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم