فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

نه نه نه نه هم به صحبتام اضافه شد

1391/3/22 7:20
نویسنده : مامان
462 بازدید
اشتراک گذاری

امروز افتادی رو دور نه نه (با فتحه) گفتن یک ریز میگفتی آخه میدونی چرا  خوشت میاد؟ ادامه میدی؟ چون مشوقت منم . با صدای بلند تشویقت میکنم،با نه نه همراهیت میکنم،بوس که جای خود داره  و...

میدونم که به زودی دنبالم راه میافتی و مامان هم میگی(دارم براش روز شماری میکنم)

از میوه ها،انگورو هلو بهت میدم، خیلی دوس داری و بامیل میخوری

صبح ها اگه کنارت نخوابیده باشم زود بیدار میشی گریه میکنی و سینه خیز به سمت در اتاق میای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آترینا
26 خرداد 91 15:45
ای جانم خانم خانما خیلی ماه شدی
مامان نیلای
27 خرداد 91 22:49
واییییییییییییی چه نازیییییییییی
مامانی درسا
31 خرداد 91 12:58
الهی بگردم دیگه شروع شد همش میگه نه نه ....... عزیز دلم یه عالمه ببوسش


مرسی گلم
ني ني شكلك
1 تیر 91 15:47
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! باتشكر
مامان شینا
2 تیر 91 2:33