فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

اولین لاک فسقل خانوم

1391/4/10 17:36
نویسنده : مامان
593 بازدید
اشتراک گذاری

گل خانومم چون لباسی که میخواستم برا جشن تنت کنم ترکیبی از دورنگ قهوه ای و سبز بود این دو رنگ لاکو واست گرفتم شب وقتی خوابیدی عملیات لاک زنیو شروع کردم به خیال خودم وقتی خوابی کمتر تکون میخوری زهی خیال باطل!! همون طور که در عکس پایین مشاهده میکنی دستتو مشت میکردیو لاکارو میماشتی به...دستتو تو دستم نگه میداشتم که به جایی نزنی ولی زیاد فایده نداشت خلاصه به هر سختی بود کار به پایان رسید و اینی شد که میبینی ولی خیلی ناز شد. جفت پاهاتم  به همین سبک لاکیدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
8 مرداد 91 23:56
وای عزیزم لاکشو ناخوناشوووو! چقدر ناز و کشیده ست قلبون او چال پشت دستش برم.حالا که خوبه اگه تونستی ازین به بعد براش لاک بزن ببین می تونی اصلا


مامان علی
9 مرداد 91 0:00
عزیزم ببخش که اینقدر دیر میام و جوابت رو میدم . می دونم که درک می کنی وقتی همه ی وقتت رو وروجکت پر می کنه می دونی که واقعا باید از وقتت بدزدی. در مورد سوالت آره گوجه هم اضافه می کنم البته پوستش رو و دونه هاش رو جدا می کنم که یه وقت ایجاد حساسیت نکنه.


پس چیشو رنده میکنی همه چیزو که جدا میکنی