فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

دربند

1391/4/14 15:33
نویسنده : مامان
847 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام  اومدیم با عکسهای سفرمون

بعدازظهر امروز چهارشنبه هوس دربند کردیم از میدان ولیعصر تا میدان تجریش سوار اتوبوس شدیم مسافت طولانی بود، اما با حضور ورجک نفهمیدیم کی رسیدیم. تو راه برای همه دلبری میکرد. دختر نوجوانی تو اتوبوس میگفت همه چششو مال خودم کردم. جیغ و دادی راه انداخته بودی که بیا و ببین. بابایی گفت صداش تا قسمت مردا میومده

 

١٤ تیر

تو اتاق نشوندمت تو قفسه بوفه بهت غذا دادم. ای بابا منم زرنگم راهشو پیدا میکنم 

عکسهای فاطمه در لابی هتل

یه نی نی خارجی به نام نئون داشت تو لابی گاگله میکرد اینقد براش ذوق کردی میخواستی ازتو بغل پایین بیای و بری رو زمین پیشش

دربند خوش آب و هوا

امروز روزجشن امام مهدی(عج) اس

کمکم بوی کباب آدمو گرسنه میکنه

به تماشای گذر آب نشستی

درانتظار خوردن ام امی

ای بابا منم میخوام انتخاب کنم

منم جیگر شتر مرغ و جوجه کباب با ماست میخورم

جای همتون خالی

14/4/1391

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون(معصوصه)
21 تیر 91 15:22
عزیزکم دختر نازم دلم برات تنگ شده و از راه دور بوسه بارانت میکنم


فدات مادر مهربونم