فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

علت بی خوابی اخیرت چی میتونه باشه؟

1391/5/24 11:23
نویسنده : مامان
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

امروز بعد از ظهر رفتیم مطب آقای دکتر موحدی، به منظور مشکلی که اخیرا باهاش درگیر هستیم و اونم اینه که شبها هر نیم یا یک ساعتی یکبار از خواب بیدار میشی همراه با نق و گریه، باید هر جا هستم زود خودمو بهت برسونم شیر بخوری، بخوابی. اگه دستم بند باشه اصلا پیش بابایی هم آروم نمیشی. شیر میخوری، میخوابی... دوباره بیدار میشی هر چی فکر میکنم نمیدونم علتش چیه؟

دکتر گفت باید چکاب کامل براش بنویسم مطمئن بشیم کم خون نیست.

من و بابایی خیلی ناراحت شدیم که مجبوریم ببریمت آزمایشگاه و ...

خودم خیلی نگران بودم ولی با این حال به بابایی آرامش میدادم که سخت نیست و...

دوستان گلم اگه در این زمیته تجربه ای دارید خوشحال میشم از راهنمایتون استفاده کنم

#یه خبرخوب بهت بدم که آقای دکتر گفت از این به بعد دیگه میتونم ازهمه غذاها بهت بدم غذای سفره، انواع میوه ها، گوجه فرنگی و بستنی ... و هر چه تا امروز نمیتونستم بهت بدم ( البته خودمم براین بودم که کمکم شروع کنم که آقای دکتر مصمم ترم کرد)

#یه اتفاق جالب دیگه: قبل از دکتر، رفتیم شرکت اینترنت برای خرید مودم وایرلس(به دلیل اینکه نمیزاری سیستمو روشن کنم از این پس میخوام با گوشیم وبتو آپ کنم)

به کارمند خانومه که اونجا بود میگفتی بیا بیا ... و دستتم باز و بسته میکردی یعنی بیا

تا بهت میگفتم کوخاله بهش نگاه میکردی و وقتی میگفتم کو عمو به کارمند مرده نگاه میکردی خلاصه تا اونجا بودیم شیرین زبونی کردی و کار و بارشونو مختل کردیخنده

 

عکسهای فاطمه درحین خوردن الویه مخصوص(نخودفرنگی ومرغ و سیب زمینی و زرده  تخم مرغ و  )همون الویه ولی بدون مایونز اضاف میگردد

٢٤ مرداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی
4 شهریور 91 11:57
سلام عزیزم. اول از همه یه ماچ گنده از اون لپای این دخملک شیرین زبونت بگیر که خیلی وقته عکسی هم ازش نذاشتی . حالا بریم سر وقت این پست : علت گریه هاش شاید دندونای مونده توی راه باشه یا شایدم دل درد اینو به تجربه میگم. در مورد اون آزمایش هم نگران نباش هرچند تا الان حتما جواب رو گرفتی علی هم توی نه ماهگیش انجام داد و خوشبختانه ok بود. راستی چرا دکتر تا الان مصرف گوجه رو ممنوع کرده بود پوست و دونه گوجه می تونه ایجاد حساسیت کنه که با رعایت این موضوع و جدا کردنش اتفاقا مصرفش توی غذا مخصوصا اون دسته از بچه هایی که میوه نمی خورن بسیار هم مفیده چون سرشار از ویتامین ث هست. من که از 9 ماهگی توی غذای علی می ریختم .

بیشتر خودم مخالف بودم از بس مطالعه کردم و به سخنرانی دکترا گوش دادم شدم عینشون.... و خیلی بیش از حد حساس
به حمدلله دوران تمام شد و آزادی در خوردن