فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

تقلید صدای حیوانات

1391/6/15 18:33
نویسنده : مامان
922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر غنچه در حال رشدم

دخترم دیشب به اتفاق خاله جون مریم شام مهمان باشگاه بودم تو راه برگشت

من میگفتم دخترم ببعی چی میگه؟

شما گفتی: بع بع

گفتم : هاپو میگه

گفتی: هاپ هاپ

گفتم :آقا گرگه چی میگه

گفتی: هو هو (لبهاتو غنچه میکنی و میگی )

گفتم: میام میام(منظور پیشی) چی میگه

و گفتی: میام میام

الهی فدات بشم خرگوش کوچولوم . هر چی خاله جون اصرار کرد یه بار دیگه مکالمه رو تکرار کنی تا صداتو ضبط کنه تکرار نکردی. بعضی اوقات معتقدی به جمله معروف" اخبارو یکبار میگن" و هر چی ما اصرار به پخش مکرر داشته باشیم جز انکار از جنابعالی چیزی عایدمون نمیشه

ناگفته نماند که تو خونه دایم درحال تمرین و تکرار صدای حیوانات هستیم، همچنین بابایی و خاله ها و ... تا بهت میرسن دوس دارن باهات کار کنن و براشون تکرار کنی

همچنین دایی جون محمد نرم افزار animal sounds روی گوشیم ریخته و داییم صدای حیواناتو واست میزارم خیلی خوشت میاد و تا میشنوی میخندی و تکرار میکنی 

نازنینم یاد گرفتی همه جوره رو فیلت میشینی،یا حتی می ایستی، خودت سوار و پیاده میشی

امروز  میتونم بگم تقریبا همه وسایلت کف اتاقت بود حسابی با هم بازی کردیم و خندیدیم و عکس و فیلم یادگاری گرفتیم خیلی خوش گذشت الانم لالا کردی اومدم وبتو آپ کنم شاید این از محدود روزهایی باشه که به موقع آپ میکنم

 وارونه سوار فیل شدی و به همون ترتیب هم پیاده شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هوراد
16 شهریور 91 7:50
سلام آفرین به دختر گل و با استعداد ماشالله دست مامانی و بابایی و خانواده هم درد نکنه
مامان صدف
18 شهریور 91 10:54
چیگده تووووووووپ. به منم میدی؟؟؟؟
مامان علی
18 شهریور 91 11:26
ای جان فاطمه جون
خدا برات حفظش کنه و فقط خوشی هاش رو ببینی.


مامان فرنيا
20 شهریور 91 11:44
عزيز دلم چقدر خانم شدي اين مامان كه خيلي كم عكس ميگذاره اما دستش درد نكنه ايندفعه تلافي كرد عجب فيل سواري ميكني ها