فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

در ادامه تقلید صدای حیوانات

1391/6/19 17:03
نویسنده : مامان
927 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم صدای بوقلمون هم یادگرفتی وقتی می گم بوقلمون چی میگه، زبونتو تو دهانت میچرخونی و صدای بوقلمون در میاری.

خاله عاطفه هم صدای کلاغو امروز برات تکرارکرد تا میگیم کلاغ چی میگه میگی قاقا

البته جلو ماشین کلاغی آویزون کردیم تا سوار میشیم برات شعر پاییز میخونم و صدای قارقار در میارم.جالبه بدونی که اگرهم نتونی تکرار کنی به حرکت دهانمون دقت میکنی تا بتونی مدتی بعد تکرار کنی

عزیزم فکر کنم یادم رفته بود برات بگم تو ماه رمضان بود که بابایی بهت انگور میداد و برات آهسته کلمه انگور تکرار میکرد و میگفتی angoo تا اینکه امشب دوباره انگور شنیدی و تکرار کردیangoo

الهی مامان فدای جیگرش بشه 

عکس روی تاب و عکس باروسری اضاف میشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آرزوی من
27 شهریور 91 3:10
امروز روز عجیبی خواهد بود مگه نه مامان دوباره از طرف آسمون داره نوی به سمت زمین میاد

تولدت مبارک خوشگل خانم

آرزو میکنم فاطمه وار باشی همیشه


متشکر و ممنون از لطفتون
مامان فرنيا
27 شهریور 91 14:46
افرين به اين گل دختر باهوش چقدر پيشرفت كرده
ماماني ما منتظر عكس هستيم ها


متشکر و ممنون
سودابه
27 شهریور 91 17:18
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
تولد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر مبارک باشه
از طرف من و میوه دلم محمد متین


متشکرم
یاسمن جووون
27 شهریور 91 19:48
تولدت مبارک


متشکرم
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:41
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک

متشکرم
مامان سانای
28 شهریور 91 17:27
دو تا تبریک
یکی به خاطر تولدت ودیگری روز دختر
دختر چلگیس بهار
سرخی خوش رنگ انار

دردونه ی ماه و نسیم
عطر همیشه موندگار
تولدت مبارک



متشکرم


مامان نیره
29 شهریور 91 13:52
عسل من یکسالیت مبارک
مامان علی
29 شهریور 91 18:32
سلام عزیز دل .فاطمه جانم سالروز تولدزمینی شدنت مبارک . آرزویم برات دیدن هزاران طلوع خورشید در سایه پدر و مادر عزیزت. ببخشید با تاخیر اومدم

ممنون


سلیمه
2 مهر 91 14:10
فاطمه عزیزم دختر شیرین زبون
گوشنوازترین ترانه های زندگی رو برات آرزومندم .باور نکردنیه که این کودک بالنده و برازنده که الان یکسالش شده، همون کوچولوی دوست داشتنی عکس پروفایل باشه

تولدت مبارک هزار بار مبارک عزیزخوبم!
هم برتو هم بر مامان خوبت که یکسال تمام مادرانگی کرده برات و هم بر بابای مهربونت که کم نذاشته از هیچی. ببخش که دیر اومدم ولی برای اونهایی که دوسِت دارن هیچ چیز و هیچ وقت دیر نیست مگه نه؟ خانوم کوچولو... تولدت مبارک.

مامان فاطمه الهی تن و روحتون سرشار از سلامتی و ارامش و شادی باشه در زیباترین روزهای نزدیک زندگی.
ببخشید من خیلی دیر اومدم .سرم کمی شلوغه .روی ماه دخترت رو ببوس براتون آرزوی سرافرازی و سلامت می کنم.

درپناه حق





متشکرم همیشه لطفت شامل حال من بوده

مامان پریاگلی
9 مهر 91 14:16
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون
به امید روزی که 120 تا شمع روشن وفوت کنی
متشکرم اگه باباش بزاره فوت کنه