فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

روزی معجزه ای

1391/9/30 17:26
نویسنده : مامان
410 بازدید
اشتراک گذاری

باید خدا رو شکر کرد. خدا را بهترین طبیب دید در حالی که ثانیه ای دوباره دخترکم را به من ارزانی داد. برای من این روز، روز تولد دوباره ات بود. روزی که سخت ترین آزمایش الهی را داشتم. روزی که فقط دلم میخواست گوشه ای تنها صدایم کند و منم با اشکم خیسش کنم. ولی باید درکنارت چون کوه مقاوم و چون سنگ صبوری میکردم. میخندیدم و ... تلاش برای از بین بردن لحظه تاریک. خداوند قدرت بی نظیرش را در قالب یک اتفاق، یک... به من نشان داد. آری اوست که لایق شکر گذاریس. اوست که هر که را بخواهد خودش شفا میدهد. خدایا از اینکه دوباره تک تک سلول های بدن نازنین دخترم را به منه مادر برگرداندی ازت سپاسگذارم.

بیش از پیش شکر گذارت هستم.

پنج شنبه 30 ام آذر ماه سال 1391، تولد دوباره خورشید زندگی ام ، فاطمه جون

خدایا شکر، شکر، شکر، شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)