فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

شام جدید و بازی جدید

1391/10/25 15:23
نویسنده : مامان
952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

این دستهای بادی که میبینید چند روزه شده یکی از وسایل بازی و سرگرمیمون. اگه این اسباب بازی های جدید که مامانم واسم ابداع میکنه نباشه که اصلا کارمون نمیشه

عکس

جدیدا خوابت که می آید گاهی وقتا مثل ما آدم بزرگاه سرتو رو زمین میزاری و برای دقایقی میری تو کار رست. این کارتو خیلی دوست دارم و میمیرم براش.

دیشب حالم بد بود ساعت 00 بامداد از دکتر برگشتیم و پرنسس کوچولومونم تا ساعت 2 بامداد خوابش نمیبرد. باهم بازی حیوانت و بازی با ظرف های غذاش و آنی بازی و... انجام دادیم

عکس شامت کوکو سیب زمینی

نا گفته نماند که اصلا مایل به خوردنش نبودی

17 دی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنیا
25 دی 91 19:16
این جاهای خالی را پرکن تا بادکنکهای دست را ببینیم


سلام چشم عزیزم
مامان علی
26 دی 91 2:56
دیگه واقعا خوابم میاد ولی این پست اخیر رو هم یه یادگاری بنویسم و دیگه برم. اولا که عکسارو بذارو هی این جماعت منتظر رو خون جگر نکن. ثانیادیشب یه مطلبی خوندم گفتم بد نیست به اشتراک بذارم. چند وقته کتاب" چگونه با کودکم رفتار کنم" نوشته دکتر گاربر زیز نظر دکتر محمد ولی سهامی رو گرفتم و دارم می خونم البته با وجود علی خوندنم کاملا لاک پشتیه . کتاب فوق العاده مفیدیه اگه نخوندیش حتما بهت توصیه می کنم بخونیش. توی صفحه 180 الی 183 کتاب راجع به خواب کودک و مشکلات کم خوابی نوشته و راه کارهایی هم ارائه داده . من خودم خیلی هاش رو نمی تونم رعایت کنم بخاطر اینکه من بطور مداوم منزل خودم نیستم و نمی تونم بعضی از برنامه هاشو اجرا کنم .من شبهایی که خونه بابام هستم نمی تونم خاموشی بزنم یا مثلا قانون بذارم . ولی تو دستت باز تره و بهتر می تونی .(علی متاسفانه با توجه به اینکه پیش مادرشوهرمه با اینکه واقعا ازجون و دل براش مایه میذارن چند تربیته شده مثلا همین قضیه موبایل که من به شدت مخالف بودم بخاطر مضراتش و لی اونا به ذات مادر و پدربزرگ بودنشون متاسفانه بشدت عادتش دادن و الان با جیغ و گریه کردن و بلافاصله به خواسته ش میرسه .سر ِ این موضوع من واقعا عصبی شده بودم در حالیکه م ذاتا آدم خونسرد و آرومی هستم شاید یکی از دلایلی که می خواستم علی رو بذارم مهد همین بود) از بحث منحرف نشم. خواستم این یادداشت رو بنویسم عزیزم با توجه به اینکه بچه هایی که باهوش ترن معمولا کم خوابترن و ورجو وورجه هاشونم بیشتره . از طرفی خواب کافی هم به اندازه تغذیه برای رشد کودک موثره نکات مهم این قسمت کتاب رو برات می نویسم. مثلا اینکه آخر شب دو وعده غذای سبک به بچه بدیم مثلا یکی ساعت 10 و یکی ساعت 12 البته یه ساعت مشخص باشه و حتما هم به اون ساعت پایبند باشیم ( من خودم این وعده آخر رو بدلیل همون ژن چاقی که گفتم ، به علی نمیدم) اینجوری بچه حتما به یه خواب راحت میره. و اینکه در طی شب هرگز نباید فکر کنیم که زمان بازی با کودک هست( خودِ من این اشتباهو تا الان مرتکب میشدم )حتی شده با خاموش کردن چراغ. تا اونجایی که بشه از خواب روزانه ش جلوگیری بشه با انجام همون بازی ها در طول روز .با توجه به اینکه تو براحتی توی منزل خودت می تونی یه الگوی درست خواب رو برای بچه ت پیاده کنی بنظرم از الان سعی کن تا درآینده وقتی که قراره یه بچه مدرسه ای بشه خدای نکرده دچار مشکل بشی. موفق باشی . از طرف یه جغد به جغد دیگه


سلام ممنون گلم من راهکارهارو از اینترنت دریافت میکنم و هر کدومشو که بپسندم و یا در مواقعی قابل اجرا باشه عملی میکنم.
عزیزم لطف کردی وقتتو به من و فاطمه اختصاص دادی
مامانی درسا
26 دی 91 3:40
مامی عکسا واسه من باز شد ..... نوش چونش غذاش ...... انشاالله شما هم بزودی خوب شی ببوس دختری منو


سلام گلم عکسهارو میزارم