فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

برای دوستان گلم

1392/1/25 11:50
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

از همتون شرمنده هستم به خاطر رمزی که مجبور شدم برای پست ها بگذارم علتش هم بیماریهای سخت و مداوم فاطمه خانوم بود. پدر و پدر بزرگش از من خواهش کردن که رمز دار باشد.

باز هم از تک تک تون معذرت میخوام.

میخوام یه سری کلیاتو واستون بنویسم

*با شروع سال جدید و بهبودی هوا، دیگه نمیزارم فاطمه از زیر غذا خوردن در بره و میبرمش تو کوچه و حواسشو پرت میکنم و بهش غذا میدم(همه وعده ها)

*بالاخره موفق شدم بعد از چند ماه کتاب امانتی دوست خوبم _بهار_ تمام کنم. این کتابو به همه مادران توصیه میکنم بسیاربسیار عالی همرا با مثال های بسیار روزمره ای و پر کاربرد برای همه مادران با داشتن فرزندان در سنین مختلف

اسم کتاب"گفت و شنود با کودکان"" به بچه ها گفتن ازبچه ها شنیدن""چگونه با کودکان سخن بگوییم چگونه به حرفشان گوش دهیم"آدل  فابر_آلین مازلیش(فاطمه عباسی فر

*با شروع سال جدید بیشتر وقتمون به مهمونی و پارک و بیرون از خونه سپری میشه و کمتر وقت داریم تو خونه باشیم و با اسباب بازی ها بازی کنیم و شعر بخونیم و...به کارهای که در زمستون انجام میدادیم نمیرسیم

*فاطمه گلی هیچ غذایی رو خودش حاضر نیست بخوره و حتی دستشو سمت هیچ غذایی نمیبره و برنمیداره بخوره در حال حاضر فقط به زیتون، کشک، خیار، جدیدا هندونه علاقه داره و فقط اینا رو طلب میکنه و با اشتها میخوره(آخه دختر خوب این چیزا که جای غذا رو نمیگیره، مادر به فدات)

*تا میریم بیرون یه کمی راه میره بعدش میگه:"بقل بقل"

*هر خانومی تو کوچه و خیابون میبینه بهش اشاره میکنه و میگه:"کاله، کاله" اونا هم قربون صدقش میرن.

*...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)