فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

تولد دو ماهگیت مبارک

1390/8/27 10:49
نویسنده : مامان
10,263 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک مبارک تولد دو ماهگیت مبارک

فرشته آسمونیه مامانی دومین ماه از زمینی شدنت نیز گذشت و خاطراتش تو اعماق وجودم ثبت شد

 حضورت این قدر برام درونی شده که دیگه هیچ چیز بدون تو برام قشنگی نداره

خدا رو هزار با شاکرم که تو این ماه شاهد خندهات بودم

برام اغو اغو غغغغ وگگگگ می گی و من بهت میبالم و بابا امینم به زبون نی نی ها مثل خودت همراهیت میکنهتصوير

به یه نقطه زل میزنی و بدون پلک زدن حسابی نگاه میکنی، اگه مسابقه نگاه کردن بدون پلک زدن بذاریم بدون شک شما پیروز میشی

با لبات حباب درست میکنی و منو سرگرم میکنی

 عاشق گریه های نازت با لباهای آویزونتم ولی دلم نمیاد گریه کنی زود آرومت میکنم

حالا دیگه بزرگ شدی وقتی رو شکم میخوابونمت میتونی چند ثانیه سرتو بالا نگهداری

خیلی خیلی به شنیدن موسیقی علاقه داری آهنگ های شاد کودکانه برات میذارم تا لذت ببری

خوابت از چله به بعد کم شد معمولا شبها تا ساعت ٢ بیداری و اصلا خواب تو چشات نمیاد ولی دیشب که شب تولدت بود گذاشتم راحت بازی کنی و به بابایی گفتم امشب خوابش نکن بزار تا هر وقت دوست داره بیدار باشهsmile

انگشتها و بهتر بگم دستاتو میخوری و صدای ملچ ملوچی راه میندازی غیر قابل وصف، بابایی فکر میکنه گرسنه ای منو صدا میزنه، غافل از اینکه دخترش فقط هر ٣_٤ ساعتی یکبار اونم فقط ٥ دقیقه شیر میخوره فکر کنم از حالا به فکر اندامتی میخوای باربی باشی مگه نه؟

وقتی رو پاهام هستی محکم با پاهات فشار میدی و یه کوچولو خودتو به سمت جلو هل میدی

الهی شکر جوش های صورتت هم خوب شد کم کم جاشونم داره ناپدید میشه

دستها و پاهات تو خواب تماشاییه اینقد ناز لالا میکنی که من و بابایی بالا سرت به تماشات میشینیم، تو خوابم تنهات نمیذاریم

اگه خواب عمیق باشی با صدای جاروبرقی و...هم بیدار نمیشی ولی بعضی شبها که تو بغل میخوابونیمت چشاتو میبندی یعنی خوابیدی تا سر جات میزاریمت چشاتو بازمیکنی  دختر شیطون بلا دوست داری تو آغوشمون باشی؟

تو آینه هم خوشت میاد نگاه کنی آخه میخوای خودتو بشناسی

 

 شکلکهای جالب آروین

برات ازامروز بگم،صبح که بابایی رفته بود خرید اومد تا کیک تولد واست گرفته، باید ببخشید  وقت نداشتم که خونه رو تزیین کنم و...انشالله تولدها و جشن های بعدیت جبران میکنم

عکساشو واست میذارم که بدونی چقدر دوست داریم و همه زندگیمون مال توست و برای توست

 

سایر عکسها در ادامه مطلب

پرنسس من چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...عشق مامانی تولد دو ماهگیت هزاران هزار بار مبارک

  

امروز  تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای

شتابزده عاشقانه تر زیست

 

میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

کیک تولد

شام تولد

شام تولد

هدیه خاله مریم عزیز به خواهر زادش فاطمه

 میلاد تو رو به تك تك گل های دنیا تبریك می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه، اخه تو تنها گل باغچه قلب منی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی
4 آذر 90 19:04
تولدت 2 ماهگیت مبارک گل خانوم.
سلیمه
5 آذر 90 10:22
مبارک باشه عزیزم. خیلی ناز شده مخصوصا خوابش خیلی شیرینه.
بابا امین
6 آذر 90 16:21
انشاءاله تولد 100 سالگیت ، اما مامان واقعآ واست زحمت کشیدا




فراموش کردم تو پست تولدت بنویسم
دخترم بابایی و خاله عاطفه خیلی تو کارهای تولدت کمک کردن ازشون ممنونم