فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

واکسن دو ماهگی

1390/8/28 22:56
نویسنده : مامان
682 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز واکسن رسید

امروز صبح ابتدا ١٠ قطره استامینوفن بهت دادم بعد راهی بهداری شدیم تو راه خیلی حالم بد بود استرس شدیدی داشتم همش دعا میکردم که خیلی اذیت نشی و راحت باشه تا رسیدیم ابتدا قد و وزن شدی که الحمدلله نمودار رشدت نرمال بود بعدش قطره فلج اطفال خوردی سپس من و بابایی پاهاتو نگه داشتیم خانم پرستار بی رحمانه سرنگ را تا ته تو رونت فرو کرد گریت تا آسمون رفت منم اونجا بود که بغضم ترکید نتونستم خودمو کنترل کنم  وای چه سخت بود هنوز اولی تمام نشده بود که گفت بعدی آخه هم واکسن سه گانه هم  هپاتيت B داشتی .الهی بمیرم مجبور بودیم چون ديفتري، كزاز، سياه سرفه بیماریهای خطرناکی هستند. رسدیم خانه تا پاهاتو تکون میدادی دردت میگرفت و گریه میکردی منم پاهاتو ثابت نگه میداشتم تا دردت نگیره همش تو بغلمون بودی هر ٤ ساعت ١١ قطره استامینوفن بهت میدادم و دایم دمای بدنتو اندازه میگرفتم

شبی خیلی دلم گرفته بود چون امروز برام اغو نکرده بودی همین تور که کنارت نشسته بودم و بغض گلومو گرفته بود به ناگاه برام غغ کردی خیلی خوشحال شدم از خوشحالی اشک تو چشام موج زد مرسی عزیزم که به فکر مامانی هستی میدونی که من وقتی خوشحالم که شما رو سر حال ببینم

شب مامانجون و باباجون و خاله عاطفه اومدن دیدنت، مامان فریده هم که مثل همیشه برات دعا میکنه که سلامت باشی بابایی هم امروز و فردا رو مرخصی گرفت که کنارت باشه

 این عکسا رو قبل از رفتن در حالی که داشتی با لبات حباب درست می کردی ازت انداختم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرنيا
30 آبان 90 13:52
سلام نگران نباشيد من هم خيلي گريه كردم وقتي واكسنهاي فرنيا را ميزدم اما هر چي ميگذره واكسنهاش كم درد تر ميشه حالا گفتند واكسن 18ماهگي را كه بزنه ديكه ميره تا زمان مدرسه رفتن ولي باز هم واكسن 18ماهگي خيلي درد داره
بابای مهرسا
3 آذر 90 8:32


خیلی ناز شده


مامان اسراواسما
5 آذر 90 8:05
سلام!نوبت هر واکسن که میرسه باید خوشحال باشی که گلت داره بزرگتر میشه
مامان پارسا
6 آذر 90 0:55
سلام گلم.غصه نخور مامانی.این روزا هم میگذره.زود زود نی نی کوچولوت بزرگ میشه.عزیزم با اجازه لینکتون کردم.اگه دوست داشتید شما هم منو لینک کنید


سلام گلم منم لینکتون کردم
زهرا از نی نی وبلاگ213
5 شهریور 91 13:39
این ده قطره استامینوفن که قبل از زدن واکسن دادید به تجویز پزشک بوده ؟ یا منم میتونم برا محمدپارسا از داروخانه تهیه کنم و خودم بدون تجویز پزشک قبل از زدن واکسن بهش بدم؟ برا کمتر شدن دردش میگما


سلام عزیزم اولا ممنونم که افتخار دادین و به کلبه صورتیمون قدم گذاشتید
بله عزیزم باید چند ساعت قبل از واکسن دو برابر وزنش بهش قطره بدی
از داروخانه قطره استامینیفون تهیه کن.خیلی خوبه گلم