فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

دوستت دارم بی حد و مرز

1392/4/7 8:31
نویسنده : مامان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دوستان باوفا ومهربانم

سلام دخترم همه هستی ام و یگانه ام، دوستت دارم، آمده ام هرچند با تاخیر

ولی

 میخواهم از خاطرات ناب و زیبای با هم بودنمون برایت بگویم از لحظات پر از عشق و احساس مادرانه ام از خشم هایم که اصلا و ابدا به رو نمیاورم و از گریه های بی دلیل و بهانه گیریهایت، که  صبورانه پاسخ میدهم و خم به ابرو نمی آورم تنها در بدترین موقع فقط ازت خواهش میکنم که گریتو تموم کنی و بعضی وقتها هم واقعا در اوج گریه تمومش میکنی و در شدت عصبانیت همه چیزو فراموش میکنم و بغلت میکنم و حسابی میبوسمت و بهت میگویم:"دوستت دارم" و باهات راجع به خطایت صحبت میکنم و...

 همه اینها از سر عشق و محبت است

عزیزم دوستت دارم و از هیچ تلاشی در جهت رشد و شکوفاییت دریغ نمی ورزم

...

واما یه عکس تو بغل بابایی داری که جفتتون عینک آفتابی زدید، تا این عکسو که بک گراند گوشی باباس، رو میبینی میگی:"رونا"

نمیدونم چرا این عکس آجی رونا(دختر عمه نازت) رو تو ذهنت تداعی میکنه ولی به هر حال برام جالب بود این دومین باری بود که با دیدن این عکس گفتی:"آجی رونا"

تقریبا اکثر شبها پارک هستیم.سوارقلعه بادی پارک شقایق میشی و میگی:"بپر بپر کنم"

و آخر کار میگی:"کفشم بپوشم"

دیگه بهتر ازقبل فعل ها با شناسه های خودشونو به جا بکار میبری

مثلا میگی:"افتادم، می می میخوام، بابا رفت و..." هر چند بازم افعال جدیدو برخی اوقات هنوز اشتباه میکنی.

 هفتم تیر نود و دو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)