فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

مفاهیم

1392/9/5 20:14
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادران کوشا

عزیزان ما داریم روی این چیزها کار میکنیم مواردی از اینها کاملا جا افتاده و مواردی نیز به ممارست بیشتر دارد

*سبک-سنگین، کوتاه بلند، زشت زیبا، باز _بسته‌، چاق_لاغر، پر _ خالی، دور _نزدیک، کثیف_ تمیز، مرتب نا مرتب،

*روابط خانوادگی نظیر دایی عمه خاله مامان بابا،مامان بزرگ پدر بزرگ

کودک

و همچنین توجه کودک را به این موضوع جلب کنیم که مامان من مامان جون میشه و...

* تاکید بر نام غذاها و میوه ها و... که میخوریم و مواد تشکیل دهنده آنها و آشنایی با خواص و رنگ و مزه آنها

*نام حیوانات و حشرات و محل زندگی و غذای آنها و دشمن آنها  و...

*آموزش زبان به صورت واژه آموزی با تاکید بر اینکه واژه ها یی که فارسی آنها را کامل مسلط است را یاد دهیم.

*بحث و بررسی کلیه کتاب های موجود در خانه به این صورت که کودک را به سخن واداریم

هر کدوم از این موارد را باید با کودک با کمک تکرار و تمرین و بازی و کاردستی و نقاشی و ... بکارگیری روشهای اصولی انجام داد.

نوشته شده توسط مامان فاطمه  در تاریخ ٥/٩/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فهیمه
6 آذر 92 2:45
سلام دوست عزیز خوب هستید انشالله,دختر کوچولوی نازنینتون خوبه خدا حفظش کنه خصوصی دارید
مامان فرنيا
6 آذر 92 15:52
برام جالب بود يكدفعه ميخواستم با فرنيا اين مسائل را به اسم متضادها ياد بدم اما همه را خودش بلد بود نميدونم شايد توي مهد يادش ميدهند بهرحال خيلي خوشحال شدم كه به دانسته هاي دخترم واقف شدم
مامان محمد پارسا
7 آذر 92 22:10
مامان فهیمه
12 آذر 92 1:41
سلام دوست عزیز خوبید انشالله،با اجازه لینکتون کردم منم لینکتون کردم دوست خوبم