فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

دایی محمد جونم تولدت مبارک

1391/5/9 15:38
نویسنده : مامان
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

دایی جونم خوش بحالت شده ها، لابد میپرسی چرا؟

چون امسال منم تو جشن تولدت حضور دارم.

در ستاره بارانِ میلادت، میان احساس من، تا حضور تو، حُبابی است از جنس هیچ، از دستان من، تا لمس نگاه تو، آسمانی است به بلندای عشق، جشن میلادت را به پرواز می روم، دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها، آسمانی که نه برای من، نه برای تو، که تنها برای “ما” آبیست!!!!!

داداش عزیزم تولدت مبارک

 دخترکم تا فراموش نکردم بگویم که یاد گرفتی وقتی شونه رو دست میگیری،

میگویم :"فاطمه موهاتو شونه بزن"

شما هم شونه رو تو موهات میکشی

حتی اگر بگویم موهای مامان رو شونه کن شونه رو رو سر من میکشی در مورد بابایی هم همین طور

الهی من فدای دختر خوشگل و باهوشم بشم که تنده تند  و با عجله میخواد همه چیزو یاد بگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرنيا
17 مرداد 91 14:15
عزيزم تولد دايي جونت مبارك ايشالله عكسهاي تولد يكسالگي خودت را اينجا بگذاري


ممنونم خاله جوووووووووووووووووووووون
مامان علی
4 شهریور 91 12:00
تولد آقا محمد هم مبارکب باشه .ببخشید با تاخیر می گم. ریشه هاش شبز باشه همیشه