فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

وسایل خونه رو دارم میشناسم...

1391/5/13 17:42
نویسنده : مامان
546 بازدید
اشتراک گذاری

به نام زیباترین

فاطمه، دختر خوش نامم، سلام، امیدوارم اکنون که این پست میخونی سرحال و با نشاط باشی

منو ببخش که برخی از پست ها رو به موقع نمیزارم، همه وقتم صرف خودت میشه، سعی میکنم عناوین کارهای روزانتو تو گوشیم یادداشت کنم و سر یه فرصت مناسب تو وبلاگت انتقال بدم . آپ روزانه وبلاگت برام امکان پذیر نیست

گل سرخم، داری تلاش میکنی که دستتو از تکیه گاه برداری و خودت بایستی، چند ثانیه می ایستی و بعدش تالاپ میخوری زمین،...ت محکم میخوره زمین. ترسم از اینه که یه ذره چربیشم آب شهخنده

 وسایل خونه که میشناسی و تا اسمشونو میبرم بهشون اشاره میکنی عبارت اند از:

کولر_ ساعت_ عکس مامان، بابا، نی نی_ گل_نی نی(منظور عکس خودت رو تقویمت)_مورچه_ عکس سامان_تلفن یا الو_کلید توی در

آینه_ پنکه(منظور همان فن)_پروانه ها که به صورت برچسب دیوارین_

مکالمون به این صورته:

مامان:فاطمه دختر گلم کو کولر؟ کولرو به من نشون میدی؟

فاطمه به دریچه کولر نگاه میکنه و یا دستش اشاره میکنه

دوستت دارم عزیزم و تمام تلاشمو میکنم که در همه زمینه ها خوب رشد کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)