فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

بهترین هدیه زندگی

حافظیه

1391/7/10 21:25
نویسنده : مامان
595 بازدید
اشتراک گذاری

 اولین بار بردیمت آرامگاه حافظ شاعرنامی شیراز

___________________________________

بعد از اون،تو شاه چراغ کلی نرده هارو گرفتی و تندتند راه میرفتی و با مهر بازی میکردی

___________________________________

تو ماشین بهت گفتم: هاپو میگه

 گفتی: هاپ هاپ

گفتم:ببعی میگه

 گفتی: بع بع

گفتم:آقا گرگه میگه گفتی هووووووووووو

بعدش بلافاصله دیدم خودت موش شدی

من و دخترداییم فاطمه، از خنده روده بر شدیم

الهی فدات شم از بس همه رو پشت سر هم بهت گفتم که خودت یکی پس از دیگری میگی

تو ماشین چنگ میزدی تو صورت دخترداییم و او میخندید و بیشتر ادامه میدادی

به هم عادت کرده بودین

___________________________________

دخترکم اولا هرجا باشیم تو خیابون مهمونی و... گوشی موبایل یا تلفن هر کسی که  زنگ بخوره سریع میگی الوالو. دختر هوشیارم بهت میبالم ثانیا کار جدیدتری که یاد گرفتی اینه که تا ایفون یا تلفن زنگ میخوره میگی" کیه کیه"

خاله ریزه کنجکاو شدی؟!؟!

 

 

 ١٠ مهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی
15 مهر 91 19:10
چه جالب ماهم جمعه گذشته روز تولد امام رضا حافظیه بودیم . ان شالله که خوش گذشته باشه


پس چرا من ندیدمتون؟؟؟؟؟