فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

روزت مبارک کودک دلبندم

1391/7/19 16:20
نویسنده : مامان
823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروانه زیبایم، خدا تو رو به من داده برای به اوج رسیدن،

از روزی که آمده ای بر روی بالت مرا جا داده ای و با خود در آسمان پرواز میدهی. دیگر برای خود بر روی زمین جایی نمیبینم... این حس من از بودن توست.

 تو آمده ای که با وجودت، معبودم را به من بیشتر بشناسانی، تو را که میبینم جز تفکر به ذات پاک تو و خالقت به چیز دیگری نمی اندیشم. ای کاش میتوانستم تمام درونم را برایت به رشته تحریر درآورم . ناگفته هایم رابگویم ...

بمان به سان امروزت، همانند دیروزت، همیشه همینگونه باش. همیشه ذهن شفاف و دل براق کودکیت را همین گونه نگه دار...

هفته جهانی کودک بر همه کودکان بی آلایش و دوست داشتنی ایران مبارک

از طرف مامان،نویسنده همیشگی وبلاگ

چهارشنبه ١٩ مهر ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سلیمه
23 مهر 91 18:25
چه خوبه که با کودکت عروج کنی تا برسی به خودِ عشق ...و در این مسیر کودکترین مسافر زمین باشی .
من این حست رو خیلی دوست داشتم با اینکه هرگز اشراق مادرانه رو درک نکردم ولی می دونم جز اینکه گفتی، نمیتونه که باشه ... قشنگ نوشتی دوستم


متشکرم عزیزم، ای کاش من هم به دل نوشته ها و دسخط زیبایت دسترسی داشتم... بند بندش را میخواندم و لذت میبردم. ممنون عزیزم که وقت گرانبهایت را صرف خواندن نوشته هایم میکنی. از راه دور دوستت دارم

اگر زمان اجازه داد و زحمتت نبود دوست دارم با خط نستعلیق زیبایت جمله ای در وصف دخترم بنویسی.

سلیمه
23 مهر 91 18:28
فاطمه جان پروانه ی نازکم روزت مبارک همیشه غرق نور باشی و تا بی کرانها پرواز کنی