فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

مهر و محبت فاطمه جون به عروسکهاش

1391/9/13 13:31
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولی کلم پلو شیرازی بود که من اصلا از کلم و گوشتش نخوردم. فقط پلوشو دوست داشتم. دومی هم شله زرده که اصلا از مزش خوشم نیومد و نخوردم.

.......................................

شبی وقتی خودم آب خوردم یادم افتاد که باید به آنی(عروسکم) هم آب بدم. ته لیوانم کمی آب بود، لیوانو گذاشتم رو دهانش و آبارو ریختم تو دهانش و در واقع رو لباسش. مامانم خیلی از این کار من خوشش می آد. همیشه وقتی داریم غذا میخوریم البته آخراش یادم میاد که باید به آنی هم غذا بدم همون موقع صدا میزنم آنی آنی دوس دارم آنی هم پیشم باشه و بهش از هر چی خودم میخورم بدم.

....................................

دختر خوبم دیشب ساعت 00:00 بامداد لالا کردی و منم وقتو غنیمت شمردم و تا ساعت 2:30 بامداد تو اینترنت راجع به تغذیه، اعتماد بنفس، لجبازی، بازی و... کودکان مطالعه کردم و به نکات جدیدی برخوردم. دخترم امروزه زندگی بدون اینترنت و مطالعه روزانه و به روز شدن چندان رضایت بخش نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)