فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

جمعه24

1391/9/27 10:56
نویسنده : مامان
474 بازدید
اشتراک گذاری

عکس آباد کردن خونه خاله

//////////////////////////////////

با لحن بسیار زیبا بیشتر وقتها بابا امینو، امین صدا میزنی

بابا امین میگه یه جور صدام میزنه امین انگار داره همسنشو صدا میزنه.

بابا امین میگه خوبه باهم رفیق شدیم دیگه همدیگرو با اسم کوچیک صدا میزنیم.

///////////////////////////////////

عکس ستاره بازی کردی موتور سواری

///////////////////////////////////////////////

دخترم مثل بابایی هستی با اینکه خیلی هوا سرده و من تا پتو روم نباشه خوابم نمیبره، ولی شما بدون پتو عرق میکنی.

//////////////////////////////////////////////////////

پی نوشت: از خدای خودم طلب بخشش میکنم اگر غذاهایی که به صورت مجزا برای دخترم طبخ میکنم ولی نمیخورد و مجبور به ریختن آنها میشوم. خدایا آگاهی که من به شدت از اسراف متنفرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
26 دی 91 1:13
چه با مزه حتما خیلی خورذنی میشه...
راستی سر فاطمه هم خیلی عرق می کنه ؟ علی موقع خواب موهاش خیس خیس میشه همیشه هم پتو رو کنار میزنه بر عکس خودم که به شدت سرماییم . به دکترشم که گفتم میگه طبیعیه


فاطمه خیلی گرمایی و عرق میکنه من اصلا هیچی روش نمیندازم فقط دمای خونه رو ثابت نگه میدارم
مامان نفس
13 بهمن 91 23:59
عزیزم سلام خیلی ممنونم از محبت خالصانت.نبودن من رو نذار پای بی توجهیم بذار پای کم سعادتیم.من بارها به وبلاگ گل دختر نازنین سر زدم گاهی وبلاگهایی رو میبینم پر از تمام نمونه بودنهای یه مادر کافی یه مادر کامل یه مادر بی نظیر که قاصرم میکنه از کامنت گذاشتن بس که احساس میکنم حسابی تو مادرانه هایم نسبت به این دوستای گل کم میارم.و وبلاگ شما بی شک از همین وبلاگهاست.انشاله همیشه سایه پر مهرتون بر سر گل دختر نازنینمون پا برجا باشه.