فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

18 تیر

1392/4/18 5:02
نویسنده : مامان
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم از دیشب تا حالا دایی محمد پیشمونه و خدا رو شکر کمتر بهانه گیری میکنی.صبح ساعت ١١ پاشدی صبحانه نخوردی با هم رفتیم حمام و لباساتو شستم و حمام کردیم اومدیم بیرون دیدم دایی رحمت اومده پیشت باهم بستنی خوردین باهات بازی کرد و بوست کرد و رفت.منم از دیروز نیت روزه کردم ان شالله اگه خدا قبول کنه.ساعت ١٤:٣٠ لالا کردی.

اخیرا خیلی بدت میاد تا جیش میکنی تو پوشکت میگی پی پی کردم و دوست داری بلافاصله عوضت کنم. معمولا جیشتو که کردی خبرم میدی.

خیلی خیلی تمیزی حتی بیسکوییت هم که بخوری باید حتما بعدش دستاتو بشوری. و میگی:"دستم بشورم"

بن بن بن فارسی(٣٠ عدد) و انگلیسیتو(٧٠ عدد) دونه دونه بهت نشون دادم و تقریبا نود درصد کلماتشو گفتی البته از کارت های انگلیسی استفاده کردیم صرفا هدفم این بود که نام فارسی کلماتو بگی نه انگلیسی تا امروز هیچ اقدمی به اموش انگلیسی واست نداشتم اونم به این علت که میبینم پیشرفتت تو زبان مادری خیلی عالیه پس ترجیح میدم فعلا در همین زمینه کار کنیم تا بعد. مثلا وقتی جمله ناقص بکار میبری منم تکرارش میکنم و بعدش کاملشو واست میگم و واژه های جدید تو صحبتم بکار میبرم و تاکید میکنم مثلا: در هنگام خداحافظی ازت میخوام بگی خداحافظ،خدانگهدار، شب بخیر، به امید دیدار و...

و همچنین حفظ اشعار کودکانه و فعلا حفظ سوره اخلاص و صلوات و...

کارهای امروزمون: قطار بازی روی بالش ها، جورچین ها که خیلی بهتر ازقبل و کاملا ماهرانه صفحه میو ها و حیوانات که به صورت رنگی هستند را با حوصله و دونه دونه به هر کدوم نیگاه میکردیو سر جای خودش قرارش میدادی منم باصدای بلند آفرین میگفتم و کف میزدم و تشویقت میکردم و به صفحه سوم که رسیدیم اصلا تمایلی به ادامه دادن نداشتی و اتمام بازی رو اعلام کردی. منم سریع جمعشون کردم.

بازی پازل سه تیکه خرسی که تازه واست گرفتمو انجام دادیم به این صورت که من صورت بهت میدادم و میگفتم صورت خرسی بزار و با تلاش و چرخندن بالاخره میزاشتیش سر جای خودش و بعد لباسشو بهت میدادم میگفتم: ببین لباس نداره لباسشو تنش کن و در نهایت شلوارش... هر چند هنوز پازل سه تیکه اونم این که حاوی مراحل پیشرفته تر است برایت زود است ولی خوب هدف دارم چون ٤ تا خرس داره و دوتا کوچیک و دوتا بزرگ تا میخواستی سرشونو بزاری بهت میگفتم که این کوچیه و... ولی تو این سن بالاخره همین که جسارت به خرج میدی و تلاش میکنی که قطعه ها رو سر جاش بچینی خیلی خوبه.

 اینم از کاسترد برای پیشواز ماه مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)