فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

16 دی پارسال و 16 دی امسال

1390/10/16 8:40
نویسنده : مامان
662 بازدید
اشتراک گذاری

این عمر گران ما عجب ميگذرد         هر گز نبدانیم که شب ميگذرد
عمری که گذشت بر نگردد هرگز      این جام تهی است لب به لب ميگذرد
ما باده خوران در این میکده ایم       یا رب مددی که جان عجب ميگذرد

سلام دختر گلم

میخوام از پارسال چنین روزی واست بگم، روز پنج شنبه 16/10/1389، ناهار قلیه ماهی خوردم.بعد از اون تا چند روز حالم بد شد تصورم این بود که با خوردن بیش از حد ماهی به این روز افتادم به دکتر بهداری مراجعه کردم قرص معده تجویز کردن که اثر بخش نبود ...بعدن متوجه شدم که دلیلش قرار گرفتن شما درون دلم بوده از همون روزهای ابتدایی میخواستی ابراز وجود کنی!!!!

خلاصه عزیزم خوردن این قلیه ماهی هم شد خاطره

ولی امسال در چنین تاریخی دخترکی در بغل دارم توانمند که لبخند هایم را با لبخند زیبا پاسخ میدهد www.smilehaa.orgاین عمل زیبایت راخیلی خیلی دوست دارم این گویای این است که جزییات را بهتر می بینی درواقع اعضای چهره و لبهایمان را میبینی  که میتونی همانند ما لبخند بزنی

با جیغ های فراوان ابراز وجود می کنی و هیجانات درونیت را به ما نشان میدهی

حرکات فیزیکیت نیز بیشتر شده، پاهاتو تا زاویه 90 درجه بالا میاری و جالبتر اینکه به اونها نگاه میکنی

چند روزه وقتی رو پاهام به کمر خوابیدی سر و گردنتو بالا میاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی درسا
21 دی 90 10:33
عزیزم فاطمه گل خاله چه با سوژه اومدی تو دل مامانی . قلیه ماهی هم نوش جان
مامان مهنّا جوني
21 دی 90 10:50
آخي معلومه دخمليتون خيلي جديه و به كسي زياد رو نميده
خدا براتون حفظش كنه
سلام انشالله که ناز گل شما هم به سلامتی بیاد به دنیا
منم لینکتون کردم عزیزم
مامی سمیرا
22 دی 90 3:53
سلام دوست مهربونم
مرسی که لینکم کردی

دوستم خیلی وقت بود دلم میخواست یه ون یکاد بذارم تو وبلاگ دخترام

با دیدن وبلاگ فاطمه عزیزم این کار عملی شد


خدا فاطمه نازمونو حفظ کنه خیلی پاک و معصومو نازه
3تا بوس از طرف من و نیکی و نیکا به فاطمه میفرستم


بابای مهرسا
23 دی 90 12:35
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشید
بابای مهرسا
23 دی 90 12:35
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ ╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*


مامان علی
24 دی 90 16:24
سلام عزیزم. سالروز این روز بیادموندنی رو بهت تبریک می گم. تاریخ زندگیت پر باشه از خاطرات رنگین به رنگینیه غذاهای خوشمزه ای که درست کردی و دل هر ببینده ای رو آب می کنه: . دختر قشنگت رو میبوسم X[
ممنون عزیزم
مامان سحر
25 دی 90 1:32
چه وبلاگ قشنگی و چه نی نی نانازی خدا براتون حفظش کنه


مرسی ولی چرا آدرستونو نذاشتید؟!؟!
مامان سانای
25 دی 90 9:16
مبارکه . ایشالله سالیان سال در کنار هم باشید
بابای مهرسا
26 دی 90 14:55
سلام ممنون که اومدید وب مهرسا
مامی کیانا
28 دی 90 12:21
سلام عزیزم وای من هم دقیقا همین خاطره رو با باقالی پلو و ماهیچه دارم از طرف من فاطمه جونمو بماچ
مامانی درسا
30 دی 90 10:36
اومدم فقط ببینم گلم خوبه . مامانش دخترم خوب خوشه سلامته . یه بوس گنده گنده گنده برای عزیز خاله .
مامان شینا
30 دی 90 13:06
سحرمامان آمیتیس
15 بهمن 90 16:19
سلام عزیزم سالروز این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم ماشالله دخمله نازو معصومی داری انشالله زیرسایه پدرمادرمهربونش بزرگ بشه.