فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

یه روز زمستونی و چند خبر

1390/10/12 17:40
نویسنده : مامان
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برگ گلم

دیروز

 چند بار تلاش کردی که غلت بزنی و از رو کمر به سمت دست می چرخیدی، صحنه زیبایی بود. مرسی که هر چند وقت یکبار با یک عمل جدید خوشحالمون میکنی

برای اولین بار ناخن دستهاتو کوتاه کردم.جراتم زیاد شده مگه نه؟آخه چی کارکنم بابایی وقت نمیکنه

عزیزم از جمعه تا حالا به طور ناگهانی گریه شدید میکنی چند بار در طول روز تکرار میشه خیلی دلم میسوزه دلیلشو متوجه نشودم حتی تو خوابم یکدفعه گریت بلند میشد با هیچ چیزم ساکت نمیشدی الهی شکر که بعد از سه روز خوب شدی

مامان فریده با یه هدیه فوق العاده زیبا به دیدنت اومد و تفسیرش این بود که دخترک تو فرش فاطمه است در دل طبیعت زیبا -ممنونم مامان فریده-  

 

نوشته شده در  ١٢/١٠/١٣٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
14 دی 90 8:17
سلام دختر پاییز ی که با عجله سه روز زودتر به دنیا میای خوبی خاله؟ ببین خاله ی من که مامان فریده تو میشه چه هدیه قشنگی برات آورده پس بگو من اینهمه خوش سلیقه ام به کی رفتم مبارکت باشه.
راستی به مامانت از قول من بگو اینقدر هی وبتو خوششگل می کنی نمیگی با سرعت نت من نمیتونم بیام وبت. دو روزه هرچی تلاش می کنم وبت باز نمیشه. سرعت نتم 512 ست ولی سیستمم مشکل داره باید ویندوزش عوض شه. راستی فیلم کتاب خوندنتم ندیدم هنوز.بقیه پستهاتم همینجور دوست دارم بوس

شرمنده ببخشید ان شالله که زودتر سرعتتون بره بالا و کامپیوترتون درست شه
علی جونو ببوسید

مامان نازنين رقيه
14 دی 90 13:37
سلام خانمي ماشالله چه بانمكه نازنين رقيه 5ماخگيشو تموم كرده اگه دوست داشتيد به وبلاگش سر بزنيد باعث افتخارمونه
مامان نازنين رقيه
14 دی 90 13:58
هديه اش واقعا قشنگه افرين به اين سليقه مامان فريده خانم
مامی کیانا
15 دی 90 10:18
سلام به فاطمه گل گلی و مامان عزیزش دست مامان فریده هم دردنکنه چه هنرمند خیلی خوشگله


مامان شینا
16 دی 90 2:20
مامان نازنين رقيه
25 دی 90 13:38
سلام گلم شرمنده لباس هاي بافتني فاطمه گلي رو از كجا ببينم؟؟؟

از توی پست سیسمونی قندعسل همه لباسهای بافتنی نازگلم اونجاست