فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

پرنسس کوچولو تولد چهار ماهگیت مبارک

1390/10/27 10:31
نویسنده : مامان
1,650 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ  وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

 

 ٤ ماهه چراغ خونمون با حضور تو پرنوره. امیدوارم این چراغ همیشه بدرخشه. شادیهامون با تو رنگارنگ شده. زندگیمون با تو زیبا و خوشبو شده، تو همه زندگیمونی... 

امروز می خوام برات بگم که در این 120 روز خیلی زمان برام زود گذشت درسته که به دلیل سردی هوا و مراقبت از شما باید بیشتر وقتمو در خونه سپری می کردم ولی اصلا ناراحت نیستم چون در کنار خودم گلی زیبا چون تو را  می پرورانم. ان شالله که یکی دو ماه آینده به خوبی و خوشی بگذرد و با شروع سال جدید با در دست داشتن گلی زیبا چون تو به استقبال بهار سرسبز برویم

غنچه قرمزم ،  روز به روز انمندتر میشی، فاطمه امروز با دیروزش خیلی متفاوته، ماه های قبل  فقط لا لا می کردی و با التماس شیر بهت میدادم ولی اخیرا شبها با صدای خوردن دستت از خواب بیدارم میکنی و گشنگیتو اعلام میکنی، فدات بشم که لبخندت یه دنیا بذر شادی تو دلم میکاره

اینقدر ناز و قشنگ به همه چیز نگاه میکنی که دلم میخواد حسابی بچلونمت

مثلا به گوشی که تو دستمه خیره میشی یا اینکه پتوتو میتونی ببینی و دست بگیری و خلاصه خیلی با دقت و بهتر از قبل نگاه میکنی

چشن تولد این ماهتو با تولد باباجون در یک شب گرفتیم الهی که هردوتون همیشه سلامت و شاد باشید

ادامه مطلب یادتون نره

 

بابا جونم تولدت مبارک

 بابت تمام زحماتی که تا کنون در حقم داشتی دستانت را می بوسم و ممنونم .
فقط میتونم بگم از صمیم قلب دوستت دارم.
پدر ای چراغ خونه! هر چی دارم از تو دارم   

هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا 

 پدرم ای همه خوبی ها دوستت دارم . مرا همیشه نیاز است به دستان پر مهر تو  و این نیاز هر روز و هر لحظه در قلبم تشدید می شود.
اما امروز روز میلاد توست و نمیدانم از کدام محبتت بگویم همیشه اندرزهایت پیشرو راهم بوده، امیدوارم که منم تا این لحظه  قدر زحمتهای بی دریغت را دونسته باشم 

 

خانم کوچولو مامان جون تصمیم داشت این لباس ناز قرمزو واسه شب یلدات آماده کنه که متاسفانه کاموا کم اومد ولی بالاخره مامان جون کامواشو تونست پیدا کنه خیلی به تنت میاد، مبارکت باشه دلبندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
7 بهمن 90 0:26
سلام عزیز دلم چقدر ماه شدی گلکم چقدر مامانی شدی تو این لباس آفرین به این مامان بزرگ هنرمندت امیدوارم حقشون رو بخوبی ادا کنی دخترک خوشگلم
مامانی تولد باباجون و فاطمه گلم مبارک ان شالله سایه بابا همیشه بالا سرت باشه و این روز رو واسش جشن بگیرید. دندونشم مبارک باشه ان شالله مث الماس سخت و درخشتده باشه. خیلی خیلی مراقبش باش و واسش حتماحتماحتما اسفند دود کن و ان یکاد بخون واسش.خودت و دخملکت رو می بوسم

merc azize delam

مامان پریاگلی
10 بهمن 90 20:59
یه دختر داریم شاه ندارش صورتی داره ماه ندارش . . . شاه اومد با لشکرش شاهزاده ها دور و ورش آیا بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا ندم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟