فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

از این پس با کالسکه میرم ددر

1391/2/4 8:00
نویسنده : مامان
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برگ سبزم از امروز کالسکتو را انداختیم توش گذاشتیمت و یک ساعتی تو باغ جنت چرخیدیم حسابی از دیدن طبیعت زیبای بهاری لذت بردی و این عکسهایی که میبینی شاهکارهایی که یادگاری انداختم اینجوری دیگه تو بغل نیستی که اذیت شی و ناگفته نمونه که ما هم خسته نمیشیم و بیشتر میتونیم پیاده روی کنیم البته بعضی جاها هم که خرابه باید کالسکتو کول کنیم.کالسکتو خونه مامانجون میزارم و بهت قول میدم که زود به زود میبرمت ددری

امیدوارم هر ساله با آمدن فصل شاد و پر طراوت بهار،دلامونم بهاری شه

اینم شورت سفیدی که مامانجون مهربون واست سوغات آورده

1391/2/4

 

فدات شم که اینقده باهوشی تا دوربینو میبینی به لنزش نگاه میکنی تا عکسات خوشگل شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رحمت
8 اردیبهشت 91 15:20
اره عکس جالبیه گویا گیرنده عکس تحصیلات دانشگاهی داشته زاویه عکس نوع منظره وطبیعت دست بدست هم دادن تا عکس از روز مرگی در بیاد خودشم خوشگله خدا حفظش کنه


ممنون از این همه لطف فدای مهربونیت دایی عزیزم
شاید گیرنده عکس فوق لیسانسه باشه؟!!!!
مامان فرنيا
9 اردیبهشت 91 14:34
سلام خوش بحال اين كوچولوها كه كالسكه سواري ميكنن كاش ماهم از اين كالسكه ها داشتيم از ماشين خيلي بهتره راستي كالسكه فاطمه جان شبيه كالسكه دختر من است


بله گلم قبلا هم گفته بودید آره دقیقا همون مارک و رنگه ان شالله که سالم باشن
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:10
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی


سلاممممممممممممممم ان شالله که نی نی گلت سالم به دنیا بیاد با کمال میل لینکتون میکنم
شاد باشید