فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

بهترین هدیه زندگی

واکسن یکسالگی...و کارهای تولد...

1391/7/3 10:08
نویسنده : مامان
1,798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بر رایحه خوب زندگیم

امروز نوبت واکسن MMR (سرخک، اوریون، سرخچه) داشتی. یه نی نی دیگه هم اومده بود مامانش بیرون از اتاق نگهش داشت، گفت تا گیه شما رو نبینه. منم برطبق شناختی که ازت داشتم با اطمینان گفتم نه دخمل من گیه نمیکنه. قبل از واکسن خیلی باهات صحبت کردم و ...خلاصه نیدل در دست راستت فرو رفت اولین بار بود که بابایی نیمده بود و تورو بغل خودم نگه میداشتم، خیلی راحت بود مث گاز گرفتن موچه میموند. خدا روشکر به خوبی و بدون گریه تمام شد. صبحانه نیمرو برات آماده کردم. از امروز خوردن سفیده به هرم غذایت اضافه شد. گوش شیطون کر با اشتها نیمروتو کامل نوش جون کردی. بعدازظهر از ساعت 16 باخاله عاطف رفتیم خرید لوازم مورد نیاز تولدت

 سوار اسب شدی تو پاساژ

ساعت19:30بابایی اومد دنبالمون رفتیم کیک پرنسس سفارش دادم. پس از اون رفتیم "فروشگاه کودانه" جهت خرید اسباب بازی آموزشی برای خودت و سایر فرشته ها

همنجا بود که منو صدا زدی "ماما" خیلی خیلی حال داد یکی از بهترین لحظات عمرم بود

خاله عاطف زحمت فراون کشید و خیلی خیلی خسته شد. تا ساعت 21 خیلی با انگیزه بودم با حوصله تک تک لوازم مورد نیازو تهیه کردم.

***********************

از یکی دو روز پیش تاحالا تا بهت میگم: "کی خوشگله؟"

دستتو تو سینت میزنی و میگی"من من"

میگم: "کی شیطونه؟"

میگی:"من من"

...

امروز در کل روز خوبی بود زیاد ناآرومی نکردی

 دوشنبه سوم مهرماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)