فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

آخ جون دوباره آخر هفته شد

1391/9/9 0:23
نویسنده : مامان
446 بازدید
اشتراک گذاری

چه ناز نگاه میکنی عزیزم

 دخترم اخیرا عاشق پله و دمپایی شدی، پیش از این تا پتو رو میدیدی می گفتی: تاب تاب و باید حتما تابت میدادیم ولی جدیدا هر دمپایی و کفشی که میبینی دوس داری بپوشیش و راه بری.

پله که نگو. هر جایی پله باشه باید چشاتو ببندم و از اونجا ردت کنم و گرنه تا بارها بالا_پایین نری سیر نمیشی گلم

عزیزم ساعت 19 رفتیم فروشگاه کودکانه واست سری کتاب های می می نی، مقدمه ای بر آموزش ریاضی، یه بوته و دو بوته، مامان تو بهترینی و کارت میوه ها و... گرفتم. خیلی از کارتها خوشم اومد و خوشحال شدم که همه رو به صورت یکجا پیدا کردم که بتونم برات تکرار کنم. جالب بود که هر چی مناسب سنتو فروشنده پیشنهاد میداد قبلا واست گرفته بودم و باهات کار کرده بودم.

91 امین کلمه= اتو:اتو

بعدش  بریدمت شهربازی ستاره خیلی  قشنگ به گاو بازی پسر بچه ها نیگاه میکردی. کلا بهت خوش گذشت و روز خوبی داشتیم. شام هم همون جا مرغ سه تیکه و سیب زمینی خوردیم

پنج شنبه 9.9

 امروز ناهار لوبیا پلو با گوشت گوسفند مهمون باشگاه بودیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرنيا
12 آذر 91 8:34
شهر ستاره ها همون كه توي بلوارفردوس است؟ ما جمعه رفته بوديم انجااينقدر بازيهاي خوب داره موافقي

نه عزیزم مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس تو شهر خودمون
مامان علی
26 دی 91 0:30
الهی ، نازِ نگاهت عزیزم ... عشق می کنم من با کتابای "می می نی نی" دم ِ ناصر کشاورز واقعا گرم... مجموعه اشکال هندسی خندان هم خوبه برای مفدمات ریاضی. منم قبلا از این کارتای دیدآموز برای علی خریدم ولی زیاد توجه نمی کرد ولی الان دو ماهی میشه که مجموعه کارتهای "با ما" رو دارم باهاش کار می کنم طبقه بندی شده ست .توی این مجموعه هم توصیه شده که کارتها رو به درو دیوار و جاهایی که در معرض دید بچه هست بذاریم. کارتها هم چون در قطع A5 هست خیلی خوبه. موفق باشی عزیزم
مامان علی
26 دی 91 0:39
می دونی هر وقت به این فکر می کنم که توی این شهر دراندشت داریم زندگی می کنیم و یه جای درست و حسابی و امن و استاندارد برای بچه ها و مخصوصا بچه های زیر دوسال وجود نداره واقعا دلم میگیره حتی کفری میشم. تهران که مال از ما بهترونه ولی مثلا همین مجتمع ستاره اصلا قابل مقایسه نیست با مثلا سرزمین عجایب الماس شرق یا مثلا کلوپ پاندا توی مشهد . اگه خدا عمری بده عکسای مشهد علی رو میذارم. اونجا حداقل اگه برای زیر یکسال( اون موقع علی 9 ماهش بود) بازی قابل ارائه ای نبود ولی لااقل فضا شاد و مفرح بود . رنگ بندی و دکوراسیون واقعا استاندارد بود. من خودم به شخصه اصلا با فضای ستاره برای بچه ها حال نمی کنم بازیهاشم که محدود . هرچند دربیابان همین کفش کهنه هم نعمته . واقعا نمی دونم چرا هیچ کس به فکر نیست