فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

8

1392/5/8 18:17
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ساعت 11:30 از خواب بیدار شدی و منو بابایی هم بیدار کردی و شیر و ماماتین واست گذاشتم و گفتم اینا ماهی اند بندازشون تو آب خوشت اومد دونه دونه مهی هارو تو شیر انداختی و یکی دو دونشو با قاشق خوردی و دیگر هیچ. واست کتلت گوشت و سبزیجات حاوی(تخم مرغ، سیب زمینی، کدو، هویج، آرد و نمک و ادویه، گوشت چرخی، پیاز) سرخ کردم حاضر نشدی دس بگیری.

عکس

ساعت 17 لالا کردی.الان خاله معصوم بهم واتساپ زد و گفت که مهرسا هم اصلا از صبح تا حالا هیچی نخورده. امان از دست شما همیشه روزه دارا!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فریبا
8 مرداد 92 18:31
سلام دوست عزیزم
من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم.
کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم.
راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم.
Avisa1389.niniweblog.com


سلام عزیزم پیامک زدم
خیلی طرز بیانتون
آدمو تحریکبه فرستادن پیامک میکنه.امیدوارم دراولین مسابقه عمرتون پیروز بشین گلم