فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

کتاب خواندن

1390/10/5 9:03
نویسنده : مامان
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دخترم فاطمه و دوستان خوبم

عزیز دلم، دیشب مامان جون، کتاب زبان دایی محمد نشونت داد و شما هم طبق معمول همیشه با کنجکاوی نگاه میکردی و شروع به آغغغغو و...کردی و جالب بود که کتاب هم خیلی ماهرانه می تونستی دست بگیری همگی خیلی ذوق کردیم به خونه برگشتیم دوباره کتاب خوندی وبه یاری خدا این روند ادامه خواهد داشت تا رسیدن به درجه رفیع پروفسوری

 امروز صبح تصمیم گرفتم فیلمشو بگیرم و به یادگاری ثبت کنم

 

   شکلکهای جالب اروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علی
5 دی 90 18:11
سلام عزیزم. فدای اون کتاب خوندنش بشه خاله. ولی من که نتونستم فیلمه این دخمل قشنگت رو لود کنم. راستی کد فیلم رو از کدوم سایت گرفتی من کد فیلمه غلت زدن علی رو از سایت آپارات گرفتم ولی فعال نشد. موفق باشی گل خانوم


سلام گلم از آپارات گرفتم ولی فکر کنم باید سرعت بالا باشه تا لود شه
کد بذارید تو html گزینه سمت راست
ثمين
6 دی 90 12:17
چ ژاكت قشنگي! خيلي جالب بود! اي ول!
مامان علی
6 دی 90 12:59
. فیلم دخملی رو هم دیدم خدا حفظش کنه


مامان صدف
7 دی 90 13:50
خیلی خشگل کتاب میخونی خاله. قربون اون صدای قشنگت برم من. ق جزئ اولین حرفاییه که میتونن تلفظ کنن
مامان علی
7 دی 90 18:40
سلام دوست خوبم با موضوع تولد اپم زود بیا ببین
مامان پارسا قند عسل
8 دی 90 0:10
عزیزم،چطوری باید فیلمو ببینم.من بلد نیستم


ببخشید فکر کنم باید سرعت بالا باشه تا لود شه مجددا امتحان کنید
مامانی درسا
9 دی 90 2:59
ماشاالله به این عسلی باهوش خاله . مامانی ببوس این دخملی رو به جای من .
مامان نفس
9 دی 90 3:23
انار کوچولو خیلی خیلی محتاج دعاته خاله.فراموشش نکن.
عارفانه
10 دی 90 8:49
سلام خانومی
خداروشکر که فرزند سالم و باهوشی داری .. انشاءالله دانشگاه رفتن و عروسی دختر خانم ( راستی فیلمی که گذاشتی قابل دیدن برای ما نیست )

برای من و نی نیم هم دعا کن که این دوران را به سلامتی بگذرونیم...



سلام ان شالله که این دوران به خوشی و خوبی سپری کنی
مامان علی
10 دی 90 21:54
ممنون عزیزم که سر زدی. خوشحالم کردی. دختر گلت رو ببوس.مواظبش باش.

سلام اسمتونو عوض نکردید بذارید مامان علی جون لطفا
مامان هوراد
11 دی 90 19:31
سلام خانم خوشکل خوشمزه
برای خودت خانمی شدی جیگر روز به روز زیبا تر از قبل


مرسی که به ما سر زدید وما رو لینک کردید
منم با افتخار لینکتون کردم
رحمت
14 دی 90 15:41
انشالا بزرگ شه قدر مادر بزرگشو بدونه