فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

در هفت ماه و شانزده روزگی

1391/2/11 9:41
نویسنده : مامان
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

بارون میاد نم نم

نم نم بهاری ام کیف داره. بوی خاکو همه جا می پیچونه ما هم آماده میشیم میریم ددر(باغ جنت)

این شلوار پیش سینه داری که تنت کردمو خیلی دوس دارم بارها از تو کمدت درش آوردم تنت کردم دیدم بلنده دوباره و سه باره و... تا اینکه امروز متوجه شدم که فیت تنت شده مبارکت باشه گوگولی مگولی

 هوا خوب شده دیگه تو خونه لباستو کمتر کردم

اگه دوست دارید بقیه عکسامو بهتون نشون بدم بیاید ادامه مطلب

 در حال خوردن بیسکوییت مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سانای
18 اردیبهشت 91 8:49
گل باغ جنت
مرضیه
18 اردیبهشت 91 9:19
سلام گلم تو این عکس خیلی عزیزی دلم میخواد شلوارتم خیلی بهت میاد ماشا.....حتما مامانی واست اسپند دود کرده .فدای دندونای خوشکلت.