فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

بیاید منو، لباسهامو از رو طناب بردارید، خشک شدیم

1391/2/12 9:16
نویسنده : مامان
519 بازدید
اشتراک گذاری

ناز نازم  اینارو آماده کردم تا ظهر لالا کردی گیره زدم بهت و آویزونت کردم  

 

تا دوتا عکس ازت انداختم زود چشاتو باز کردی و بیدار شدی الهی موش بخورتت چقد تو ماهی

دختر خوبم، امیدوارم از این عکس هنری خوشت بیاد ، ایده برای عکس زیاد دارم ولی زمان کوتاه با اینکه صبح ها خیلی زود از خواب پا میشم ولی کارهای خونه خیلی زیاده و اونجوری که دلم میخواد وقت برای بازی باهم نداریم الهی که بیشتر باهام همکاری کنی و غذاتو راحت تر بخوری و تو خونه ناآرومیت کمتر شه تا زمانمونو بیشتر به بازی و خوندن شعرو ...اختصاص بدیم

 دوستت دارم تمام زندگیم،تمام وقتم مال توه. شیرین ترین لحظات عمرم همین روزهاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سلیمه
13 اردیبهشت 91 9:49
نازی چه بامزه. نمونه این عکسای هنری رو توی وبلاگ "مامان هنرمند" دیده بودم. ولی یه تفاوت عمده ای که داشت توی اون همه اون عکسای هنرمندانه نی نی ها خواب بودن ولی اینجا چشمای ناز فاطمه بازه. به هرحال قشنگ بود دستت درد نکنه


ممنون از لطف بی دریغت
زهرا از نی نی وبلاگ213
13 اردیبهشت 91 10:08
سلااااااااااام چه دختر ناز و قشنگی منم شما رو لینک کردم دوست خوبم بازم به دیدن ما بیاین
مامان فرنيا
13 اردیبهشت 91 10:36
خيلي زحمت كشيديد واسه اين دختري اما حالا حالاها كار داريد هر روز كه ميگذره عكس گرفتن از اين فرشته ها سختتر ميشه دختر من كه الان چندماهي ميشه كه عكس واضحي نتونستيم ازش بگيريم اما ايده خيلي قشنگي را انتخاب كرديد


متشکرم عزیزم
مامان سانای
18 اردیبهشت 91 8:48
جالبه
ایدا
23 اردیبهشت 91 11:43
سلام خیلی دختر نازی دارین حتما براش اسفند دود کنید با اجازه لینکتون کردم به دیدن ما بیایید خوشحال میشم


سلام متشکرم منم لینکتون کردم با افتخار
دخملک شماهم خیلی نازه خدا حفظش کنه