فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

چاب عکس ها

1391/5/3 19:41
نویسنده : مامان
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشک

دیشب بیست تا از عکسهاتو انتخاب کردم و امروز بعد از ظهر رفتیم لابراتوار عکسباران و سفارش چاب براق( سایز 10*15 ) دادم یک ساعت بعد یعنی ساعت 20 تحویل گرفتیم. دل تو دلم نبود، دوس داشتم زودتر عکساتو ببینم، نگران بودم گفتم شاید خوب نشه و... ولی برخلاف تصورم عکسا عالی شده بود، کاملا شفاف و تمیز. به زودی بقیه عکسهاتم سلکت میکنم و میدم چاپ کنن اینجوری خیالم راحت تره که تا همیشه عکسات یادگاری میمونه هرچند همه رو رو چند تا dvd داریم و تو وبلاگم که هست ولی اینم انجام میدم که مطمین باشم

شس ئ       ئشسث ففففففففففففففففث

خط بالا اولین تایپته، مطالبشم به زبونت خودت نوشتی، یا شایدم رمزی نوشتی که فقط خودت متوجه میشیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی کوچیکه
9 مرداد 91 10:08
وشظ,]ظ4ط اش111111111111111طظ


وای از دست این وروجکا
سلیمه
9 مرداد 91 10:14
سلام به مادر و دختر گل. من امروز مرخصی گرفتم و خونه موندم.با علی داشتیم از این دور و برا رد میشدیم گفتیم یه سلامم خدمت شما بکنیم. کامنت بالا هم از طرف علی بود برای فاطمه جون . من هم به عنوان مترجم. احتمالا منظور علی این بوده : فاطمه تو یکه یکه یکه یکییییییییییی.


مرسی به خاله و خواهرزادش