فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

بهترین هدیه زندگی

آتلیه تولد یکسالگی

1391/7/13 16:21
نویسنده : مامان
2,347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر میوه شیرین زندگیم

امروز صبح ساعت ٧:٣٠ پابه پایمون بیدار شدی.رفتیم بیرون دنبال کارها و... تو راه برگشتن تا خونه خوابیدی. ناهار به همراه مامان بابات  یه کوچولو ماهی قزل آلا سالمونی نوش جون کردی

بعدش رفتیم تو اتاق که لالا کنی چون ساعت ١٦:٣٠_١٧ نوبت آتلیه داشتی. ولی اصلا بااینکه خسته بودی ولی نخوابیدی وبازی کردی ...منم وسایل مورد نیازو آماده کردم و ساعت١٦:٣٠ به همراه خاله عاطف و دایی محمد راهی آتلیه baby face photo شدیم، خدارو شکر با اینکه خسته بودی ولی چون محیط برات جدید بود خیلی همکاری کردی. ولی تمایلی به ایستادن نداشتی، با هزار نیرنگ و کلک تونستیم سرپا نگهت داریم، ششم شهریور رفته بودم و از نزدیک کارهای آتلیه رو دیده بودم. خیلی جاهارو زیر نظر گرفته بودم ولی به این نتیجه رسیدم که اینجا از همه بهتره. پرسنل بسیار خوش برخورد و باحوصله ای دارن. اتاقعکاسیش بزرگ و خوبه. سوژه زید دارن. به دلیل اینکه تخصصی برای کودک کار میکنن از دیگر محاسنشه. خلاصه که خیلی بهتر از آتلیه قبلیت بود. من و بابایی رضایت بیشتری داشتیم

 وسایل سنتی حصیری که باخودم بردم

خلاصه از بس خسته شدی تا سوار ماشین شدیم لالا کردی.خواب عمیق رفتی تا به خونه رسیدیم.

بعدش بستنی خولدی

فدات بشم کاملا به این موضوع که اشیائ کوچیک درون بزرگ جا میگیرن مسلط شدی، دیشب کرم سوختگیتو برداشته بودی و درون جعبش قرارش میدادی... درش میاوردی و توش میزاشتیش ... بارها تکرار کردی

 

عکسهارو زود تو سایت گذاشتن و من و بابایی سلکت کردیم از محاسن این آتلیه همین چیزاشه که نیازی نیس بریم اونجا. با خیال آسوده به انتخاب پرداختیم

پنج شنبه 13مهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرنيا
15 مهر 91 14:40
سلام ماشالله به اين گل دختر خيلي بزرگ و خانم شده البته خانم بود خانمتر شده
من ميخوام دخترم را دوسالگي ببرم اتليه ميشه بگيد شما تهران هستيد؟ و اگر بله اين اتليه ادرس كجاست؟


متشکرم از اینکه به کلبه صورتیمون سر میزنید
ممنون عزیزم
مامان علی
15 مهر 91 19:09
سلام عزیزم چه خانوم شده ماشالله ماهی هم نوش جون ان شالله که همش فسفر بشه توی اون ذهن کوچولوت. علی هم ماهی سالمون خیلی دوست داره .منتظر عکسات هستیم


متشکرم خاله جون