فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

فاطمه خواهر ستودنی من

1391/7/24 9:45
نویسنده : مامان
518 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر عزیز و مهربانم، قصد دارم این پست را به تقدیر و تشکر از زحمات شما در این سیزده ماه اختصاص دهیم. هر چند کاری بسیار کوچک است در مقایسه به لطفی که از تولد فاطمه تا کنون به ما داشته ای. ازت ممنونم به خاطر روزهایی که به خانه مان می آیی و بسیار مهربانانه و دلسوزانه خواهرزاده ات را در آغوش میگیری و مورد محبت خود قرار میدهی و با بوسه های گرمت دلت را بهش نزدیک تر میکنی. عاشق لحظاتی هستم که با هم بازی میکنید و فاطمه با صدای بلند برایت میخندد. ازت سپاسگزارم از این جهت که شبهایی که همسرم در ماموریت بود و تا پاسی از شب کنار من و فاطم بیدار می ماندی و فاطم را آروم میکردی و هزاران لطف و مهربانی دیگر که قادر به نوشتنش نیستم...

 دوستتدارم عاشق مهربونیاتم. الهی که در دنیا و آخرت بهترینها نصیبت گردد...

دوشنبه 24 مهر سال1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطمه
26 مهر 91 6:30
سلام فاطمه عزیزم من هر کاری کردم از روی دوست داشتن شما و مامانت بوده ممنونم که به یادم بودی.فاطمه جون کوچولوی خوشگل دوست دارم بی نهایت
بابا امین
5 آبان 91 23:57
منم تایید می کنم خاله فاطمه خیلی زحمت کشیده اما چشمش زدیم چون بعد از این پست دیگه ندیدیمش