فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه زندگی

غافلگیر کردن مامان و بابا

1391/9/21 22:42
نویسنده : مامان
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانمو غافلگیر کردم، مامانم دستامو شسته بود و طبق معمول منو برد سمت حولم که دستامو خشک کنه، برخلاف همیشه که میگفت حالا بریم دستاتو با حوله خشک کنم اینبار گفت فاطمه جون دستاتو با چی خشک کنم منم گفت حولی، مامانم خیلی خوشش اومد و ازم خواست دوباره تکرار کنم میپرسید دستتو با چی خشک میکنی منم میگفتم: حولی

و

105 امین

مامان در میزنه میگه: کیه

منم جواب میدم:منم

امشب بابا امینم  ببر بهم نشون داد و گفت بگو ببر

من هم جواب دادم:بب(bab)

چی فکر کردین ما اینیم دیگه

شماهم اگه چیزی مد نظرتونه بگید تا تکرار کنم خیلی سخت نباشه چون من نی نی ام

نازگلم واست خونه سازی 54 تایی گرفتیم. ما برات میسازیم و شما از هم جدا میکنی، اینم یه مدل بازیه دیگه. اخیرا شروع کردم جداسازی رنگها و اسم رنگ های اصلی برات تکرار میکنم تا ان شالله به زودی یاد بگیری

عزیزم خیلی خیلی به اطرافت توجه داری قبلانم از این مورد برات مثال آوردم. وقتی خواب بودی یه سری استیکرهای جدید رو در یخچال زدم، تا بیدار شدی آوردمت تو آشپزخونه چشت بهش افتاد و متوجه شدی که جدیده و اشاره به پیشی کردی و گفتی میام، میام. الهی مامان فدات بشه که تغییرات جدیدو زود متوجه میشی

سه شنبه 21 آذر ماه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)